DementedAlbino Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har tenkt å starte julehandelen, og hva hadde vel ikke hvert bedre da enn å gjøre dette fra sofakroken. Jeg trenger derfor noen gode tips til butikker som du vet er til å stole på. Det jeg i grovetrekk trenger er: Leker Klær Sko En del fra sportsbutikker. Så kan noen være grei å hjelpe meg her med noen gode tips til steder som dekker de forskjellige kategoriene? Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Whatever it is.. You can get it on Ebay.. Begynte å handle julegaver i går kveld.. Er ferdig nå.. Registrer deg på ebay og Paypal så er du i gang.. Om du lurer på hvordan Ebay funker kan du få en innføring her: How to shop on Ebay Det er jo mye bedre å sitte hjemme å handle, enn å fly rundt å stress i butikkene.. Lykke til.. Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Deal.no har leker... resten finner du vel på ebay Prøv evt å google å se hva du finner av nettbutikker på den måten... Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Eg og har begynnte=D eg kjøpte på netthandelen eg e egentli fornøyd me den eg=D sitte du ein stund kan du få mye til ein bra pris. Lykke til me handelen=D Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Humm..Tror nok du finner det aller meste på Ebay til en rimelig penge..Leker det i værtfall i nok av.. Om du tenker på å kjøpe dyre leker som feks Lego, er dette utrolig mye billigere her enn ellers i norske butikker.. Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Eg og har begynnte=D eg kjøpte på netthandelen eg e egentli fornøyd me den eg=D sitte du ein stund kan du få mye til ein bra pris. Lykke til me handelen=D 7319431[/snapback] Ja nå er det full julehandel hos oss. Det koker nærmest over med trafikk. Einar Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Eg og har begynnte=D eg kjøpte på netthandelen eg e egentli fornøyd me den eg=D sitte du ein stund kan du få mye til ein bra pris. Lykke til me handelen=D 7319431[/snapback] Ja nå er det full julehandel hos oss. Det koker nærmest over med trafikk. Einar 7329259[/snapback] Det va nå bra, har enda mye igjen etter å ha kjøpt nesten allt sjå netthandelen. Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Eg og har begynnte=D eg kjøpte på netthandelen eg e egentli fornøyd me den eg=D sitte du ein stund kan du få mye til ein bra pris. Lykke til me handelen=D 7319431[/snapback] Ja nå er det full julehandel hos oss. Det koker nærmest over med trafikk. Einar 7329259[/snapback] Det va nå bra, har enda mye igjen etter å ha kjøpt nesten allt sjå netthandelen. 7434780[/snapback] Fantastisk:) Har du problemer så må du bare kontakte oss. God Jul. Einar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå