mafi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Hei! Har prøvd lenge å få fikset dette problemet, men det vil rett og slett ikke la seg gjøre.. Problemet oppstår når jeg kjører spill fra laptopen. Etter at jeg har spilt en liten stund (2-3 min), så oppstår det grafikkfeil på skjermen. Prikker som blinker over alt på skjermen eller linjer og element i spillet som flimrer.. Etterhvert som jeg bare fortsetter å spille, blir dette bare værre og værre.. Når det har gått en stund er hele skjermen dekket med slike grafikkfeil.. Slår jeg på Vsync i ett av spillene får jeg bortimot ingen flimring. Har prøvd å skiftet drivere flere ganger men til ingen nytte. Kan det være temperaturen som blir for høy? Har div program som viser temp på prosessor og harddisk, men ingen av disse er spesielt høye. Takker for alle svar Endret 19. november 2006 av mbalnes Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei! Har prøvd lenge å få fikset dette problemet, men det vil rett og slett ikke la seg gjøre.. Problemet oppstår når jeg kjører spill fra laptopen. Etter at jeg har spilt en liten stund (2-3 min), så oppstår det grafikkfeil på skjermen. Prikker som blinker over alt på skjermen eller linjer og element i spillet som flimrer.. Etterhvert som jeg bare fortsetter å spille, blir dette bare værre og værre.. Når det har gått en stund er hele skjermen dekket med slike grafikkfeil.. Slår jeg på Vsync i ett av spillene får jeg bortimot ingen flimring. Har prøvd å skiftet drivere flere ganger men til ingen nytte. Kan det være temperaturen som blir for høy? Har div program som viser temp på prosessor og harddisk, men ingen av disse er spesielt høye. Takker for alle svar 7315714[/snapback] var det bare et spill eller med hvert eneste spill du spiller? for vis det var bare et spill så kan det hende at spillet trenger en patch? altså spillet er bugga? har ikke så VELDIG peiling på dette, men du kan jo prøve å se om det funker:) Lenke til kommentar
mafi Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Grafikkfeilene oppstår i forskjellige spill.. Men i noen spill er de mer synlige enn i andre. De oppstår nesten umiddelbart etter at jeg har begynt å spille.. Legger ved et bilde som viser grafikkfeilene: Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hvilken spill er det? Lenke til kommentar
mafi Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Hvilken spill er det? 7316014[/snapback] Bildet er av Call of Duty United offensive. Men har også problem av Need for Speed Most Wanted. Men der er det mindre grafikkfeil. Får bare små prikker som blinker rundt på skjermen. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) sjekk temperaturen... oi.. så ikke hva du sa.. men du kan jo poste de? Endret 19. november 2006 av tobbesen Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hadde det samme problemet på min laptop, med samme grafikkort. Leverte inn laptopen tilbake og de skiftet hovedkort på den. Etterpå ble den bra. De virket som om det ble mer grafikkfeil (artifacts) når den ble varm. Løsningen var altså bytte av hele hovedkortet fordi grafikkortet ikke kunne byttes alene. Lenke til kommentar
mafi Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Så eneste løsningen er altså å sende pc`en inn igjen? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Så eneste løsningen er altså å sende pc`en inn igjen? 7316184[/snapback] Det hjalp for meg, siden det var feil på grafikkortet. Artifactsene kom etter en stund med spilling når maskinen ble varm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå