zaha Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei, jeg kjøpte en "selvbygget" pc, for et par år siden, og er fornøyd med det. Men jeg har lyst å se dvdene mine via pcen og bruke tven min som skjerm. Hadde ikke vært så dumt å bruke høytalerene i tven til lyd heller. Men hva utstyr trenger jeg? jeg har vel et gforce 2 grafikk kort.. PS har ikke funnet noen som helst uttak til svideokabel på tven(en panasonic) Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei, jeg kjøpte en "selvbygget" pc, for et par år siden, og er fornøyd med det. Men jeg har lyst å se dvdene mine via pcen og bruke tven min som skjerm. Hadde ikke vært så dumt å bruke høytalerene i tven til lyd heller. Men hva utstyr trenger jeg? jeg har vel et gforce 2 grafikk kort.. PS har ikke funnet noen som helst uttak til svideokabel på tven(en panasonic) 7315612[/snapback] har den HDMI, asltså tv`n? Lenke til kommentar
zaha Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 hehe, det glemte jeg å si, men panasonicen har ett ledig SCART uttak, samt slike uttak for GUL HVIT og RØD ledninger fremme på tven. Den har også ett HVIT og ett RØDT uttak til AUDIO OUT bak i tven. men ingen HDMI.. ikke den nyeste modellen jeg har altså..! takk for svar btw Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du trenger kun en 4-pins svideo kabel, mini-jack til phono lydkabel og en scart overgang. Fleste el-sjapper har pakker med alt dette i. Om tv'n er litt jalla, kan det hende den kun gir sort-hvitt, men det er bare å teste. Lenke til kommentar
zaha Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 hmm litt kjedelig med svart hvitt da.. men jeg kan vel levere det tilbake hvis jeg ikke er fornøyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå