Bardårmer Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Skal kjøpe laptop i et pris-segment jeg selv synes er vanskelig - skal bruke ca 8000, absolutt max 8,5. Det er akkurat litt for lite til å få så mye juice man vil ha (langer man inn noen tusen til får man stort sett det man trenger..) men jeg må inngå noen kompromisser nå.. Kan dere hjelpe meg med å luke ut driten fra skiten...? Skal brukes veldig generelt til alt mulig rart, litt bilde-redigering, lyd-redigering, litt som DVD-spiller ved reising, litt spilling.. generelt er stikkordet. Skal fraktes mye, og maskinen må tåle å bli medbrakt - pent.. Krav: dualcore - fordi vel.. heller litt mot amd egentlig... 1 gb ram min 100 gb hd bt eller ir (kan ofres) ikke grusomt mye viftestøy.. max 3 kg har foreløpig to aktuelle kandidater, men er klar til å erstatte disse med deres bedre forslag! smile.gif Acer Aspire 5103WLMi HP Pavilion dv2017ea hit me!! tusen takk! Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Dell inspiron 6400 kan ut i fra det jeg ser fylle dine krav. Kan konfigureres slik du vil på dell.no. Lenke til kommentar
coban Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 TOSHIBA SATA100178 Link ovenfor. Meget bra pc! Gir utrolig mye valuta for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå