Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløst 108Mbps nettverkskort.


Anbefalte innlegg

Jeg leiter etter et bra trådløst nettverkskort som jeg kan bruke på min stasjonære pc.

 

Det må være egnet til spilling og filoverføring, uten at den blir disconnected pga hard belastning, eller lignende.

 

 

Takker for alle svar :)

 

EDIT: Jeg har sett litt på dette kortet. Noen som har noen erfaringer?

Endret av Froosh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liten dobbel post her.

 

Leste litt om noen erfaringer av dette produktet på prisguide.no, og jeg kan ikke si jeg ble særlig imponert. Flere brukere har gitt dette veldig dårlig karakter, så jeg tror jeg venter litt med å se nærmere på det kortet.

 

Noen andre som har noen annbefalinger til et PCI kort av denne typen?

ps: Må kunne støtte 802.11g !

Endret av Froosh
Lenke til kommentar

Tja... Er ikke helt sikker men pingen mellom meg og broren på 1,6 når begger bruker wlan er på ca 40+- Detter skjeldent ut og de gangene det skjer mister både jeg og broren tilkoplingen til nettverket (Han har en Linksys). Vi spiller 1,6, warcraft III TFT og command & conquer og har skjeldent problemer. Begge maskinene er i samme rom og siden huset er påbygd består ene veggen som signalene må igjennom av mur. Indikatoren ved klokka viser fullt signal (link quality 76% og Signal strength 72%) Har også en fjernkontroll og to identiske trådløse microsoft mus og ingenting lager forstyrrelser.

 

Trenger du mere info så er det bare å spørre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...