froosh Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jeg leiter etter et bra trådløst nettverkskort som jeg kan bruke på min stasjonære pc. Det må være egnet til spilling og filoverføring, uten at den blir disconnected pga hard belastning, eller lignende. Takker for alle svar EDIT: Jeg har sett litt på dette kortet. Noen som har noen erfaringer? Endret 19. november 2006 av Froosh Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Har et slikt selv. Utrolig nok så er dette D-Link-kortet stabilt, imotsetning til routerne til D-Link. Dette fungerer bra, bare husk å oppgrader driverne til kortet som du finner på d-link.no Edit: Velkommen til forumet! Endret 19. november 2006 av Glenn Lenke til kommentar
froosh Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
froosh Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Liten dobbel post her. Leste litt om noen erfaringer av dette produktet på prisguide.no, og jeg kan ikke si jeg ble særlig imponert. Flere brukere har gitt dette veldig dårlig karakter, så jeg tror jeg venter litt med å se nærmere på det kortet. Noen andre som har noen annbefalinger til et PCI kort av denne typen? ps: Må kunne støtte 802.11g ! Endret 19. november 2006 av Froosh Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har det kortet jeg og. Fungerer bra. Har ingen spesielle problemer med det Lenke til kommentar
froosh Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Fungerer det bra med spilling, P2P, torrent osv? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tja... Er ikke helt sikker men pingen mellom meg og broren på 1,6 når begger bruker wlan er på ca 40+- Detter skjeldent ut og de gangene det skjer mister både jeg og broren tilkoplingen til nettverket (Han har en Linksys). Vi spiller 1,6, warcraft III TFT og command & conquer og har skjeldent problemer. Begge maskinene er i samme rom og siden huset er påbygd består ene veggen som signalene må igjennom av mur. Indikatoren ved klokka viser fullt signal (link quality 76% og Signal strength 72%) Har også en fjernkontroll og to identiske trådløse microsoft mus og ingenting lager forstyrrelser. Trenger du mere info så er det bare å spørre Lenke til kommentar
froosh Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Det jeg lurer mest på er om den tåler mange tilkoblinger samtidig, om den da detter ut? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det har jeg ikke testet. Hovedgrunnen er at det ikke er så stort nettverk vi har hjemme. Hvordan kan jeg teste det da? Lenke til kommentar
froosh Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Prøv www.legaltorrents.com, eller noen andre torrent sider hvis du velger det. Hadde vært greit om andre og kunne ha komt med forslag til kort Endret 22. november 2006 av Froosh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå