gimme Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har fått endel meldinger, og jeg har bedt han om å slutte men ei. Så jeg lurte på om det går ann å blokkere mobil nummer ? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 jeg lurer på det samme, bare med at nummeret ikke kan ringe til meg Lenke til kommentar
3121 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Nokia eller SE? Sjekk Advance Call Manager. Et program som kan lastes ned å sperre div nummer samt mye mer... http://www.handango.com/SoftwareCatalog.js...r&Ntk=All&Nty=1 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 i mitt tilfelle snakker man om qtek fant dette til smartphone: http://www.handango.com/PlatformProductDet...192605&R=192605 Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er ikke det noe man kan ta kontakt med direkte til teleoperatøren sin da? Er ihvertfall verdt et forsøk. Tror det går an og sperre for de nummerene man ikke ønsker, og da blir de sperret for og oppringe sim-kortet og ikke telefon. Altså at selv om du bytter telefon men bruker samme sim-kort så er nummerene fremdeles sperret. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 genialt, har noen som jeg vil fjerne da gitt Lenke til kommentar
gimme Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Takk for svar Skal prøve det Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg lurer også på det er mulig å blokke et nummer. Jeg har netcom og en Samsung D500. Jeg fant ingenting på hverken netcom eller samsung sine sider, så jeg håper på hjelp her. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Tror man kan blokkere nummer på Samsung om jeg ikke tar helt feil. En eller annen plass under meldinger Meldingene når i praksis inn på mobilen din, men dukker ikke opp i displayet. (Dvs. du aner ikke at du får melding med mindre du har mobilen nær en radio eller tv ). Endret 12. desember 2006 av Glenn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 På SE så kan du faktisk gjøre sånn at bare folk på lista di kan ringe.. F.eks slette den personen fra lista di. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er ikke det noe man kan ta kontakt med direkte til teleoperatøren sin da? Er ihvertfall verdt et forsøk.Tror det går an og sperre for de nummerene man ikke ønsker, og da blir de sperret for og oppringe sim-kortet og ikke telefon. Altså at selv om du bytter telefon men bruker samme sim-kort så er nummerene fremdeles sperret. 7321921[/snapback] NetCom tilbyr i alle fall ikke noen sånne sperrer. Lenke til kommentar
anonym007 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Er ikke det noe man kan ta kontakt med direkte til teleoperatøren sin da? Er ihvertfall verdt et forsøk.Tror det går an og sperre for de nummerene man ikke ønsker, og da blir de sperret for og oppringe sim-kortet og ikke telefon. Altså at selv om du bytter telefon men bruker samme sim-kort så er nummerene fremdeles sperret. 7321921[/snapback] NetCom tilbyr i alle fall ikke noen sånne sperrer. 7488964[/snapback] så vidt jeg vet er ikke det noe noen operatører tilbyr. alternativet blir å sperre for alt innkomende, og det er jo litt håpløst Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvilken telefon har du? Hvis du har Series 60 eller 80 eller UIQ er kanskje dette verdt en titt: http://www.amobil.no/tester/symbianos/adva...manager/28404/1 Og hvilken operatør bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå