rønning Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei, jeg har nettopp installert speedfan for å få roet ned viftene på min bærbare pc (den bråker som abre det), men jeg kommer ikke så veldig mye lenger da jeg ikke får opp informasjon om hastigheter på vifter, spenning eller hastigheter. Skjønner at det skal gå an å fikse dette i BIOS, men jeg finner ikke noen plass jeg kan fikse dette jeg. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
rønning Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Slenger meg på her... Hva er normal temp på en harddisk? Hva vil være en kritisk temperatur på en ganske ordinær laptop? (Bruker speedfan til å måle temperaturen) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 max temp for harddisk finner du på produsentens nettside -> info om disken. for viftestyring, sjekk her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=628377&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå