Åsmund Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 jeg har en vifte bak på kabinettet og en forran nede. hvilken retning bør disse viftene være for å få best gjennomtrekk. selv om begge viftene blåser luft inn skulle man tro det blei like god gjennomtrekk. lufta må jo komme ut ett eller annet sted uansett. Lenke til kommentar
sof Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 suge nede foran og blåse oppe bak. <-- | | --< vanligvis ... :smile: sof Lenke til kommentar
Laka Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Viftene som er bak blåser ut, de som er i fronten blåser kald luft inn. Slik vil du få en bra luftgjennomstrømning. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 takker. har kjøpt alpha pal kjøleribbe og 12 db pspst vifte. får håpe det gir bra nok kjøling til min xp 1700 Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 blåse inn forran ut bak. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 er det fordi strømforsyninga blåser vam luft ut rett ovenifra? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Det er en uskreven regel om at varm luft stiger opp, er jo bra når du får fart i det :smile: Lenke til kommentar
QTC Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 nei nei nei , dere har misforstått helt , Suge er tingen , ja la alle "viftene" suge , man får lissom en mye bedre følelse av D :wink: Ja blåse det er noe man gjør når man har skadet seg og fått vondt , altså ikkeno godt med blåsing , Suging ruler :smile: forever ,, hehehe [ Denne Melding var redigert av: QTC på 2002-11-14 11:22 ] Lenke til kommentar
Laka Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 11:21, skrev QTC:nei nei nei , dere har misforstått helt ,Suge er tingen , ja la alle "viftene" suge , man får lissom en mye bedre følelse av D :wink: Ja blåse det er noe man gjør når man har skadet seg og fått vondt , altså ikkeno godt med blåsing ,Suging ruler :smile: forever ,, hehehe<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: QTC på 2002-11-14 11:22 ]</font> :???: Har du det helt bra? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hehe, han er vel mere ironisk og tenker på et annet område der suging er svært mye bedre en blåsing Jeg for min del lo godt da jeg leste innlegget hans..LOL Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 11:21, skrev QTC:nei nei nei , dere har misforstått helt ,Suge er tingen , ja la alle "viftene" suge , man får lissom en mye bedre følelse av D :wink: Ja blåse det er noe man gjør når man har skadet seg og fått vondt , altså ikkeno godt med blåsing ,Suging ruler :smile: forever ,, hehehe<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: QTC på 2002-11-14 11:22 ]</font> da har vi funne ein fjortis!!! gratulerer med at du (snart?) er kjønnsmoden..... meldingen er til og med redigert.... he-he... retta skrivefeil??? Ha ein fin dag :wink: PS: Suge inn foran, blåse ut bak..... Lenke til kommentar
Jay Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hmm... sier suge/blåse egentlig noe om retningen? Er ikke alle disse 4 det samme: - suge inn foran blåse ut bak - suge inn foran suge ut bak - blåse inn foran blåse ut bak - blåse inn foran suge ut bak Egentlig så holder det vel bare å si "inn foran og ut bak". Eller er det bare jeg som er trøtt her.. I så fall, ha meg unnskyldt :smile: - J Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Selvølgelig skal det suges! :smile: QTC har skjønt det. De som er missfornøyd med det kan slå opp i ordboken under: ironi, humor, eventuelt selvironi. Og jeg tror Åsmund har fått et skikkelig svar. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 AMD har noen nydelige tegninger her om hvordan luften skal gå gjennom kabinettet: http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/white_papers_and_tech_docs/26003.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå