Ulrik91 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 hey! trenger hjelp som vanlig jeg har kjøpte denne dvd-brenneren. når jeg prøver å brenne en film på den kommer denne erroren (når jeg bruker ImgBurn): jeg har også prøvd å brenne med nero, kommer feilmelding opp da og. dette begynner å bli irriterende og nå har brukt son ca. 10 dvd-cd'r på dette takker for alle forslag til hva jeg kan gjøre mvh Ulrik Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) hey! trenger hjelp som vanlig jeg har kjøpte denne dvd-brenneren. når jeg prøver å brenne en film på den kommer denne erroren (når jeg bruker ImgBurn): jeg har også prøvd å brenne med nero, kommer feilmelding opp da og. dette begynner å bli irriterende og nå har brukt son ca. 10 dvd-cd'r på dette takker for alle forslag til hva jeg kan gjøre mvh Ulrik 7314687[/snapback] Har kjøpt akkurat samme brenner som deg, og den brenner som en storm, har ikke hatt en feilbrenning... Image fila/videoen kan jo være ødelagt eller at DVD`ene kan være korrupte... Men når vi først er inne på saken, kan det være snakk om piratkopierte filmer?? I så fall så er det lite hjelp og få her... Endret 19. november 2006 av Selvin Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 det er ikke piratkopierte filer! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) det er ikke piratkopierte filer! 7314806[/snapback] Nei greit... Men som sagt så har jeg presis samme brenneren og har ikke hat en feilbrenning siden jeg kjøpte den i November i fjord... Ta en titt her... Endret 19. november 2006 av Selvin Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 så litt på den linken.... det ser ut som om han har/hadde samme problem som meg. men jeg skjønte ikke så mye av det... d sto noe om å oppdatere driverne til shippsettet? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) så litt på den linken.... det ser ut som om han har/hadde samme problem som meg. men jeg skjønte ikke så mye av det... d sto noe om å oppdatere driverne til shippsettet? 7314972[/snapback] Det som jeg gjorde når jeg fikk brenneren var at jeg satte den i og begynte og brenne, uten noe videre problemer... Har du prøvd med en annen type DVD?? Har du sjekket at kablene sitter skikkelig i i brenneren?? Har du prøvd og brenne på en lågere hastighet?? Endret 19. november 2006 av Selvin Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 hakke prøvd en annen type dvd enda, det må jeg gjøre! kablene sitter! har prøv sakte ja. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 hakke prøvd en annen type dvd enda, det må jeg gjøre!kablene sitter! har prøv sakte ja. 7315057[/snapback] Prøv med annen DVD ja så sier du resultatet etterpå.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Dette er en OEM Sony brenner - Optiarc AD 7170A se: http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=192541 http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=192059 Sjekk om du har siste firmware i DVD brenneren. Btw: bruker alltid DVD-RW plater ved testing (billigere enn å produsere coasters) Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 hei!... probleme er løst! jeg skjekka litt på de dvdene jeg hadde brent. de funker på alle mulige måter! (skjønner ikke hvorfor feilmelinga kom da) sorry for å ha sløst bort tida deres mvh Ulrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå