Morrison10 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har satt inn et brukt Asus N 6600 GT skjermkort datamaskinen. Har nå et Abit A8N hovedkort. Får opp en melding om at kortet ikke får nok strøm og går med redusert yteevne. Jeg må kople på en ekstern strømforskning, står det i meldingen. Det kommer opp et skjermkort med en rød/hvit ledning (som jeg ikke har sett). Problemet er at dette ikke står nevnt i manualen, så vidt jeg kan se. Noen som har detaljkunnskap om dette? Takk Tor[/font] Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har satt inn et brukt Asus N 6600 GT skjermkort datamaskinen. Har nå et Abit A8N hovedkort. Får opp en melding om at kortet ikke får nok strøm og går med redusert yteevne. Jeg må kople på en ekstern strømforskning, står det i meldingen. Det kommer opp et skjermkort med en rød/hvit ledning (som jeg ikke har sett). Problemet er at dette ikke står nevnt i manualen, så vidt jeg kan se. Noen som har detaljkunnskap om dette? Takk Tor[/font] 7314677[/snapback] Om du ikke har plugga inn strømkabelen til skjermkortet, så må du gjøre det nå. De slenger ikke på ekstra kontakter for moro skyld Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tror dette illustrerer hva du skal gjøre: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå