Anonym5656 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei! Nå har det seg sånn at jeg driver med lite av alt inne på dataen. Kan litt flash, litt vektor, litt webdesign, litt videoredigering osvosv. Men nå vil jeg prøve å bli bedre på et området, og da et området som ikke dør ut rett etter jul. Så hva er framtiden innen/rundt grafisk design? Jeg håper litt på at noen sier vektor, for det syns jeg ser stilig ut. Fyr løs Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jeg kan iallefall banne på at videoredigering og webdesign ikke kommer til å gå av moten på en stund! Dette er noe det kommer mere og mere av. Hvis det ikke gjør, holder jeg ikke ut her Med vektor-tegning, mener du ta sånn typisk en lager i Adobe Illustrator og sånn? Det mener jeg absolutt er aktuelt enda, og er noe av det jeg synes er det feteste rundt bilderedigering! Endret 19. november 2006 av steffenz Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Innen webdesign, hvordan kommer det til å se ut i fremtiden? mere flash? AJAX? Ja, er Adobe Illustrator jeg har leket meg i hittil i allefall. Digger å bla igjennom vektor-grafikken på deviantart.com Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det er ganske gøy å leke seg ja. Nå er det sånn at jeg ikke er noen ekspert på dette området, men jeg tror Flash vil fortsette. Eneste som er litt dumt med Flash er litt dårlig komprimering, men jeg tror den vil holde mål. Og kommer det noe nytt, vil det vell fremdeles være støtte for Flash lenge. Jeg tenker på at nå som Flash er blitt en standard i alle lesere omtrent, vil det nok ta litt tid å pushe inn en helt ny. Det som er blitt med flash er jo at alle har den, og slipper å laste ned tillegg osv. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Innen webdesign, hvordan kommer det til å se ut i fremtiden? mere flash? AJAX? 7315301[/snapback] Får da virkelig ikke håpe det. Men webdesign er en flott ting det, driver med det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå