DontTouchMyPhone Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei! Jeg trenger hjelp til å finne/velge et ok gratis hjemmesideprogam for en nybegynner. Jeg har lett litt, og navn som jeg har råka på er 1st page 2000, WebCoder og Xstandard (tror jeg). Jeg har ikke noe imot å lære litt html-koder, men noe avansert er jeg ikke interessert i. Jeg kan ingenting om html for øyeblikket, så jeg er virkelig helt grønn på området. Noen som har noen forslag til program? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg vet ikke om så veldig mange gratisprogrammer som dekker mine behov iallefall. Jeg er heller ingen proff på html koding, og ofte funker FrontPage flott. Ellers trives jeg godt med Namo WebEditor. Dette er ikke gratis, men FrontPage er jo med i Office-pakken. Hvis du har den da. Selv bruker jeg også mye Flash, da iform av SWiSH og Macromedia Flash 8. Men ingen av dem er heller gratis. Det jeg vil ambefale deg å gjøre er å sjekke ut Download.com .. Der er det mulig å velge "freeware" når du søker. Sånn at om du søker på webeditor eller noe sånn, kan du hake av for "freeware" og bare finne gratis programvare. Klikk her for å besøke Download.com Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei. 1st Page 2000. har jeg leika meg mye med ja. Helt greit program egentlig, men på en eller annen versjon så fant Norton virus i installasjonen av den, men, men. Jeg har brukt et fint program som heter NVU. Det er et hjemmesideprogram som minner litt om Dreamweaver egentlig. Det er et helt greit program også er det gratis. Her er en link til sidene deres: http://www.nvu.com/index.php Og her er en link til direkte nedlasting av programmet: http://cvs.nvu.com/download/nvu-1.0-win32-installer-full.exe Lykke til. Det som er så fint med NVU er at det er et CrossOver program. Dvs. at du kan bruke det på både Linux, Mac og Windows. Så lenge du laster ned den rette fila så klart. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har brukt NVU litt før, helt greit program. Men vis du er intresert i og lære litt mer html med tiden er jo en tekst editor det beste. Notepad2, notepad ++, dreamweaver (codeview (last ned trial), og de fleste andre editorer med syntax highlithning. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jeg ville anbefalt MS Frontpage til nybegynnere. Den avslutter taggene for deg, så du aldri glemmer det, og hvis det ikke er en kjent tag så vises den i en annen farge. leif Endret 19. november 2006 av Stale2k Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 notepad plus plus har jeg veldig gode erfaringer med. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Å lage hjemmesider uten å kode HTML, blir nesten som å lære å male uten kost... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Fingermaling er litt kos da. Eller svamptrykk og sånn. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Fingermaling er litt kos da. Eller svamptrykk og sånn. 7319651[/snapback] Som å kjøre bil uten brems... det blir ikke et pent syn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå