Ustedalen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tok dette bildet i host en gang. Tror det var en av de forste dagene jeg var i Bismarck faktisk. Uansett, naar jeg begynte aa redigere skjonte jeg at jeg ikke kunne gjore noe med dette bildet. Saa jeg kastet vekk raw-filen og begynte aa tenke paa andre ting. Men i dag fant jeg ut at jeg av en eller annen grunn lagret en jpg-fil, og at jeg liksaa godt kunne redigere litt. Og slik ble resultatet. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Var faktisk litt tøft syns jeg Det eneste jeg kunne tenkt at du gjorde var å få lyst opp framgrunnen (nedenfor horisonten). Vanskelig å få bra resultat ut fra en jpg. fil, men det tror jeg hadde gjort seg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Syns dette var litt tøft jeg og! Vil gjerne se mer fra Bismarck Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Veldig bra, men imo synes jeg faktisk at forgrunnen ble for lys. Jeg ville trukket fokus mot himmelen, og ikke til noen trær i forgrunnen med dølle farger. Men et veldig bra knips. Det kan bli veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå