Gå til innhold

Wii Launch Coverage på Gamespot

fffuuu manchu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan blir det med denne Wii konsollen?

Får man med bare 1 type kontroller? 

Kommer den i flere utgaver, slik som Xbox 360, å Playstation 3 ?

Ville ikke lage ny tråd bare for de to spørsmålene. :)

7314267[/snapback]

Det blir én kontroller, wii remote, som man kan koble til diverse tilbehør. Standard-tilbehøret er en ting som heter 'nunchuk' som har to triggers og en analog stikke, samt akselerator. I tillegg har man en classic controller, og man kan koble til gamecube-kontrolleren. Ikke alle spill støtter GC eller Classic, men noen spill, for det meste ports, gjør det.

Når det gjelder flere utgaver, så kommer det bare én versjon, som er hvit, og koster 2500 kr

---

Den første Wii i Amerika er akkurat solgt til Isiah Triforce! :thumbs:

Lenke til kommentar
Hvordan blir det med denne Wii konsollen?

Får man med bare 1 type kontroller? 

Kommer den i flere utgaver, slik som Xbox 360, å Playstation 3 ?

Ville ikke lage ny tråd bare for de to spørsmålene. :)

7314267[/snapback]

Det blir én kontroller, wii remote, som man kan koble til diverse tilbehør. Standard-tilbehøret er en ting som heter 'nunchuk' som har to triggers og en analog stikke, samt akselerator. I tillegg har man en classic controller, og man kan koble til gamecube-kontrolleren. Ikke alle spill støtter GC eller Classic, men noen spill, for det meste ports, gjør det.

Når det gjelder flere utgaver, så kommer det bare én versjon, som er hvit, og koster 2500 kr

---

Den første Wii i Amerika er akkurat solgt til Isiah Triforce! :thumbs:

7314279[/snapback]

Nunchucken følger med i pakken altså? Ikke classic kontrollen?

Jeg må helt ærlig si at jeg gleder meg mer til Wii enn Ps3. :love:

Lenke til kommentar

7314279[/snapback]

Du tar litt feil der da :) Nintendo har vel tenkt å gi ut en utgave som er i stand til å spille DVD senere.

7314363[/snapback]

Ah, den glemte jeg. Takk for påminnelsen.

Får jeg ikke sett den? Eller går den bare en gang? ;(

Den var live inatt, men den kommer nok opp til streaming eller nedlasting senere. Mandag vil jeg tippe.

Køen var mega-lang! Et par tusen folk, ivertfall! Mye lengre enn PS3-køen, og her fikk faktisk alle som stilte seg i kø ta med seg noe hjem!

Veldig gøy å se folk kle seg ut, og Reggie som gikk rundt å pratet med folk. Blir litt trist av å tenke at det ikke blir så stort når den launcher i Norge. Hadde vært jævlig arti å vært der, selv uten å kjøpe Wii.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...