melli123 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Nå er jeg ikke helt sikker på om det er et svettebånd, men det er ihvertfall et bånd man har rundt armen. Det er klokka og et stretch-bånd i-ett. Har sett dette produktet, og lurer på om noen veit hvor man kan kjøpe det. Noen som veit hva jeg mener? veit ikke hva det heter heller så vet ikke hva jeg skal søke på... mvh Vegard Melsom Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Nike Cuff Watch. Som orginalt var funnet opp av Swatch på sent 80 tall, tidlig 90 tall. De hadde en serie klokker du kunne feste hvor som helst på klær. NIKE bruker samme teknikken her. Du kjøper forskjellige svettebånd og bare klippser klokken fast på det. AKIRA Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Ja det var noe sånt jeg tenkte på, men mins det så ut litt annerledes da jeg så det. skal skjekke litt rundt. takk skal du ha. Hvis noen andre veit noe er det bare å skrive. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Noen som vet om dette selges i intersport/g-sport butikkene? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kan du ikke bare dra innom å spørre neste gang du er i byen? Evt. ringe dem? Intersport Blaasvær Telefon: 33 47 96 70 G-sport i Sfjord: http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...port+sandefjord Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Det kan jeg vettu. Men ville spørre om noen viste noe eller hadde kjøpt det der... takk Mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå