Krillekongen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei! I natt rundt klokken halv seks, er det meteorregn over Norge. Det har jeg tenkt og sett, og muligens tatt noen bilder. Har et Nikon D70 jeg kan bruke, men er nærmest blank på slikt. Derfor lurer jeg på hvilke innstillinger jeg skal bruke, og andre nyttige ting. (Selv om det er ganske sent på natten, håper jeg på svar:)) -Brage. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Lang lukketid og stor blenderåpning, siden det er dårlige lysforhold. Stativ er en selvfølge. Du fikk visst svar Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Takker for svar Forholdene ble verre, så det ble ikke så mye å se. Too bad. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det var veldig dårlig ja, jeg syklet 20min til ett vann og fikk bare noen blink :\ Fikk du noe resultater da Brage? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Nei.. Ble faktisk litt overskyet, til tross for at det litt tidligere hadde vært perfekt. Så et par blink etter 20 min., men var ikke helt det store. (Hørte noen kvister som ble knekt bak hekken, så jeg gikk like så godt inn) Var ganske synd, for det er ikke ofte slikt skjer :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå