TanglewoodD Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Heisann folket ! Jeg fant ut at jeg hadde 2 stk Uv lys i skuffe nå, hadde vært morsomt og få brukt de , men mangler en del av kontakt greine. Hvis jeg bare skal bruke 1 ,hvor skal jeg koble den ? Hvis jeg skal bruke den blå inverteren, hvordan skal jeg da koble strømmen ? jeg mangler ledningene i den røde firkanten, jeg har derimot den blå tingen ! Endret 19. november 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tja.. da må du ha en bryter, og en strømkilde inn til den, og via bryteren.. Tror det er enklest om du bare bestiller en ny inverter, så får du med alle kablene. en inverter koster 29,- elns. btw, inverter er den blå tingen. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du kan ikke koble katoden direkte til PSU i maskinen, de er så vidt jeg husker beregnet for ca. 100V DC, det er det som er inverterens jobb å ordne. Inverterens jobb er altså å invertere spenningen fra 12V til ca 100V, så du må lodde på to ledninger på inverteren og koble til 12V på PSU. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du kan ikke koble katoden direkte til PSU i maskinen, de er så vidt jeg husker beregnet for ca. 100V DC, det er det som er inverterens jobb å ordne.Inverterens jobb er altså å invertere spenningen fra 12V til ca 100V, så du må lodde på to ledninger på inverteren og koble til 12V på PSU. 7314285[/snapback] mener å huske at inverteren gjør om fra 12V til 700V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå