Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?

Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

1. 1. .

• Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85

Anbefalte innlegg

Jeg tror han går i klærne for å føle seg vel, ikke for å gi motepolitiet et godt intrykk ...

Da kan man ikke forvente noe heller. Selv føler jeg meg vel i moteklær også, i tillegg booster det på selvtillitten å se at man er stilig :) Skal ikke nekte for at det er umåtelig deilig å ta på seg slækkeklær og sette seg hjemme og gjøre ingenting og da ;P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal aldri bli en slik sosse dust....

Kunne du ikke lasta opp et bilde av deg selv, så kanskje vi kunne ha identifisert det eventuelle problemet med utseende ditt, om det er det som er problemet, selvsagt. Da snakker jeg ikke poseringbilde i foran speilet, men med hele kroppen i bildet, i de klærne du bruker til vanlig.

For all del, jeg ønsker ikke å være frekk på noen måte, bare å hjelpe. ;)

Greit, kan ta bilde av klærne jeg vanlig vis bruker..

Puma genser, Puma bukse/shorts, Puma/Adidas sokker, Bjørn Borg boksere(Zagger ikke)...Bruker ikke voks eller noe slikt i håret... Kan ta flere bilder hvis du ønsker..

jeg går vanligvis i lacoste,gant,jean paul ol. bruker gjerne å kombinere med battistini bukser da disse er rimelige. jakke: norrøna,bergans,head ol. lue går jeg sjeldent med. bruker aldri voks i håret da jeg syns det er bortkasta penger.

Lenke til kommentar
Jeg tror han går i klærne for å føle seg vel, ikke for å gi motepolitiet et godt intrykk ...

Da kan man ikke forvente noe heller. Selv føler jeg meg vel i moteklær også, i tillegg booster det på selvtillitten å se at man er stilig :) Skal ikke nekte for at det er umåtelig deilig å ta på seg slækkeklær og sette seg hjemme og gjøre ingenting og da ;P

Forvente hvaforno? Det finnes kvinnfolk som går i slækkeklær og. De kvinnfolkene som ikke respekterer at mannfolk kler seg på sin måte, om det innebærer joggedress, er ikke noe å ta vare på, i mine øyne. En bør få ha sin klesstil, uten at en dømmer vedkommende der å da.

Just my two cents mmmkay.

Lenke til kommentar

Både søte gutter og kjekke gutter er ... kjekkt:)

Jeg tror det er mye annet enn bare hvordan en gutt ser ut som får meg til å synes at han er kjekk/sexy.

Jeg synes f.eks at Hellstrøm er råsexy. Og han nordleningen som er med i E6 programmet og som drakk seg full på senkveld.

Hellstrøm fordi han har god selvtillit, kan å lage mat, snakker flytende fransk og er.. bare sexy.,

Han andre fyren er sexy fordi han er morsom og søt.

Begrepet søt bruker jeg ofte om litt yngre gutter med babyface jeg da.. Helledusen, se så søt han var da - er vel ikke noe man sier om en gutt man synes er skamdeilig :ph34r:

Men alle har forskjellig smak. Finnes det noen som synes du er søt finnes det helt sikkert noen som synes du er dritkjekk også :)

EDIT: Ser vi diskuterer slækkeklær. Slækkelær er til late sofakvelder inne. Ikke til å gå på kjøpesenteret / Kino / byen med. Slækkeklær sier "jeg bryr meg ikke om hvordan jeg ser ut, derfor har jeg ei stygg joggebukse og stor hettegenser".

Ei fin dongeribukse, t-shirt og en cardigan er sexy

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar

Når folk jeg ikke kjenner i det hele tatt sier jeg ligner "skikkelig på Fernando Torres..", hva skal det bety??? er jeg kjekk, pen eller Søt. jeg har sett bilder av typen, og jeg ser på noen av bildene skremmende likheter....Men er det bra for en 19år gammel gutt å ligne på han?

PS: Min personlige mening vil vel være at kjekke gutter settes over de søte guttene, men at dette stortsett gjelder jenter på ungdomsskolen og videregående.

Lenke til kommentar

hmm, vil si det er positivt. De gangene torres har blitt nevnt i en setning av det motsate kjønn så har det blitt etterfulgt med pule, gifte med, eller ha barn med. Er i alle fall ikke noe negativt.

Havner som regel i båten søt og ja, føler at søt er noe man sier som et kompliment til oss gutta som er ikke pulbart materiale, men venne materiale. Rimelig lei av det faktumet. <men heller grava, enn soss. Det er i alle fall sikkert.

Lenke til kommentar

Det beste er å være søt og kjekk samtidig. Man kan se en gutt på gata og tenke at han var kjekk, men det i seg selv har liten verdi. Hvis man er søt så er man liksom noe mer i tillegg, en slik person har noe som rører ved noe inni deg; kanskje han får deg til å le, smile, tenke over noe man ikke har tenkt over før, osv.

Er man søt så har man en personlighet som overgår utseendet, men det betyr ikke at man ikke ser bra ut, tvert i mot. Er man søt så er man atraktiv. Det er egentlig vanskelig å forklare begrepet "søt", siden det brukes i flere sammenhenger, men fellesnevneren er at man har satt igjen et spor. En gutt som "bare" er kjekk er kjedelig.

Det fins ingen fasitsvar på dette her - nesten alle bruker disse ordene forskjellig. Jeg vet at noen bruker ordet søt på en negativ måte, men det er den høyeset betegnelsen jeg kan gi tror jeg. Eller kanskje ikke. Hvis man er nydelig med en lang y-lyd som i nyyydelig...da skal man ikke klage over at man ikke blir kalt kjekk :)

Lenke til kommentar
Som Dorian sier. Gradene jenter bruker er vel

#1: Pen

#2: Kjekk

#3: Søt

på attraktiv-skalaen. Nevner ikke alle under. Er du søt så er du dessverre ikke hva hun ser etter, men du kan kanskje bli det.

trodde pen og kjekk overlappet hverandre jeg? hva er i såfall forskjellen mellom en kjekk og en pen gutt? pen sier seg selv,men hva er definisjonen på kjekk. har alltid forbundet "en kjekk gutt" med en som var pen.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Vet søren ikke hva en jente liker, men en ting er sikkert: Jeg kommer ikke til å endre meg til noe jeg selv hater for at noen skal like "meg", for eksempel en 'badboy' eller en bola fyr i trang tskjorte, snus og sleik. Da lever jeg heller uten ei jente.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Vet søren ikke hva en jente liker, men en ting er sikkert: Jeg kommer ikke til å endre meg til noe jeg selv hater for at noen skal like "meg", for eksempel en 'badboy' eller en bola fyr i trang tskjorte, snus og sleik. Da lever jeg heller uten ei jente.

Jeg trodde kjærligheten handlet om supply and demand.

Handlet om hva du sa for noe, på noe tilnermet norsk? "jeg ikke forstå" :dontgetit:

Lenke til kommentar

Presist! Følelser er faktisk underordnet :)

Lenke til kommentar

Handlet om hva du sa for noe, på noe tilnermet norsk? "jeg ikke forstå" :dontgetit:

Du må tilpasse deg, mann!

Nei, jeg bare kødder. Eller egentlig ikke. Litt, kanskje. Saken er at man må kanskje ofre litt av seg selv for å kunne funke bra med et annet mennske. Ikke noen helomvending, altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...