Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?


Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

  1. 1. .

    • Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85


Anbefalte innlegg

 

Vel, jeg blir betegnet som søt, snill og at den som får meg er skikkelig heldig, du er en gutt alle jenter burde hatt og alt sånn av alle venninne jeg har, men jeg er alikevel uheldig med kvinnfolk =/

 

Sånn jeg ser det så er søt noe man sier for ikke å såre den man sier det til.

 

Kjekk utkonkurrerer søt.

Kjekke gutter har dame i ett, er ofte drittsekker og alle angrer på at de var i lag med de.

Søte gutter har sjelden dame, oppfører seg ordentlig, men blir fort for kjedelig.

 

Mine ord.

 

 

 

Er så enig med det du skriver, jeg blir også kalt "søt" og jenta som får deg er kjempe heldig. Har egentlig ikke noe imot det, vet jo at de bare sier det for å være snill med meg og at hadde jeg bare vært litt mer frampå og så hadde kanskje ting snud seg i retning "kjekk" ;p

Tror ikke det er noe tvil om at gutter som er bestemt, selvsikker og tør å si meningen sin tiltrekker seg jenter lettere. Imotsetning til de litt sjenerte, usikker og "søte gutta".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest jente 17
hver gang ei jente ser en gutt, som er interessant, så er han kjekk.han er aldri søt.

jeg får ofte komplimenter om at jeg er så søt, snill, og alt det der, men det virker nesten ikke som om det er noe positivt.

 

hva er det egentlig dere jenter vil ha?

 

jeg synes selv at jeg har noe utseende, er snill, og alt slik, men det virker ikke som om jentene setter pris på det.

det virker som jentene vil ha de guttene som er kåte, frekke, tafsete, og slikt.

ikke de guttene som hjelper jenten, gir komplimenter, og lignende.

 

Jeg er enig med de andre her, at variajon er bra! Men hvis jeg må velge en så vil jeg heler ha en som er søt, snill og alt det der enn en som er kåt, frekk, tafsete og slik! :yes:

hilsen jente 17

Lenke til kommentar
Gjest jente 17
hver gang ei jente ser en gutt, som er interessant, så er han kjekk.han er aldri søt.

 

jeg må å legge til at, jeg tenker i hvertfall åååh han var søt, men jeg sier kjekk. det tror jeg er fordi vi jenter vil ikke at dere gutter skal føle dere mindre macho ;)

Vil du være sammen med ei jente som syns du er en fløtepus? :)

Lenke til kommentar
Jeg er enig med de andre her, at variajon er bra! Men hvis jeg må velge en så vil jeg heler ha en som er søt, snill og alt det der enn en som er kåt, frekk, tafsete og slik! :yes:

hilsen jente 17

 

Det er det alle sier, men egentlig går alle jenter etter de guttene som er "kjekke" og gutter går etter jentene som er pene.

Jeg så en dokumentar på TV.

Lenke til kommentar
Jeg er enig med de andre her, at variajon er bra! Men hvis jeg må velge en så vil jeg heler ha en som er søt, snill og alt det der enn en som er kåt, frekk, tafsete og slik! :yes:

hilsen jente 17

Oksemøkk! Dette er det jenter _sier_,men aldri hva de mener. Jentene, som har frigjort seg fra "venninnenes" meningstyranni, vil ha en man som knuller dem heftig (Helst på kommando).

Lenke til kommentar
Guttene bør gjøre det de synes er naturlig for dem. :thumbup:

Egentlig, men det er en oppskrift til fail. For dem fleste er enkelt og greit ikke bra nok. Skal man bare godta det og sitte hjemme og være segselv? Eller skal man ta segselv i skinnet og manne seg opp til forandring, og faktisk gi jentene gleden av å være med deg? Jeg sier det siste

Lenke til kommentar

Det kan nevnes at jeg tar opp 3 året VGS nå for å få studiekompetanse som privatist. Det innebærer at jeg _VET_ hva som foregår innenfor Norges grunnskole, og som privatskoler flest man betaler for å gå der, så det er noe "Pappa" faktor over det hele.

 

Som oppvokst på sannsynlig den beste vestkant er jeg også i rimelig kjent farvann når det kommer til debatten soss og alt det medfører.

 

På grunnskolen kan du fint være såkalt populær blandt det motsatte kjønn uten å være soss, så lenge du ikke er kledd litt ut på sidelinjen; aka Gother eller Emo.

 

De gutta som oppfører seg med selvtillit autoritet og ikke lar seg pille på nesen kommer langt på skolen i å bli pop blandt det motsatte kjønn.

 

Jeg blir sett på som "stiv" av andre i klassen og generelt på skolen. Jeg går gjerne i fine klær og skikkelige sko . Kan se ut som jeg kommer rett ut fra et jobb møte. Stil har dog ikke noe med hvordan jeg vil bli sett på, men hva jeg føler meg vel i.

 

Fra såkalte "sosser" sin side så er det dress to impress'e alle venner og det som kryper og går. Viktig med jakke av riktig merke og det andre gudene vet. Når jeg kler på meg for å gå på skolen driter jeg det lange drag i om kidsa ikke vet hvilke merker klærne mine er i. Om det skulle være Filippa K eller andre merker folk på 16-19 ikke bruker til daglig er meg rivende likegyldig. Jeg aner ikke hvilke merker de på 16-19 synes er kult for å være helt ærlig, og ikke er jeg engasjert heller. Merkene de bruker er som regel FLASHY. D&G kommer sikkert høyt oppe...

 

Du kan fint kle deg som disse unge folka gjør på fest til daglig og dra damer der. Det å være soss på skolen for å dra damer er en MYTE.

 

Det å være soss på skolen er både enkelt og billig om man vil. Få på seg halvsjabby joggebukser og en litt dyrere jakke så er man stort sett i mål.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
skal aldri bli en slik sosse dust....

Kunne du ikke lasta opp et bilde av deg selv, så kanskje vi kunne ha identifisert det eventuelle problemet med utseende ditt, om det er det som er problemet, selvsagt. Da snakker jeg ikke poseringbilde i foran speilet, men med hele kroppen i bildet, i de klærne du bruker til vanlig.

 

For all del, jeg ønsker ikke å være frekk på noen måte, bare å hjelpe. ;)

Lenke til kommentar

Når jeg tenker soss, tenker jeg på

 

Men jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver, Cape. Gangster-yoyos og andre sier ofte at jeg må få meg "nye" klær osv. om jeg for eksempel har på meg en relativt fin skjorte på en vanlig skoledag. Men jeg fortsetter å ha den på meg fordi jeg føler meg vel i den.

 

Må bare si at jeg haddu følt meg utrolig dum om jeg hadde hat på meg typiske sosse- eller "gangster"klær.

Lenke til kommentar
skal aldri bli en slik sosse dust....

Kunne du ikke lasta opp et bilde av deg selv, så kanskje vi kunne ha identifisert det eventuelle problemet med utseende ditt, om det er det som er problemet, selvsagt. Da snakker jeg ikke poseringbilde i foran speilet, men med hele kroppen i bildet, i de klærne du bruker til vanlig.

 

For all del, jeg ønsker ikke å være frekk på noen måte, bare å hjelpe. ;)

Greit, kan ta bilde av klærne jeg vanlig vis bruker..

 

 

 

 

Puma genser, Puma bukse/shorts, Puma/Adidas sokker, Bjørn Borg boksere(Zagger ikke)...Bruker ikke voks eller noe slikt i håret... Kan ta flere bilder hvis du ønsker..

post-165897-1226374204_thumb.jpg

post-165897-1226374261_thumb.jpg

post-165897-1226374400_thumb.jpg

post-165897-1226374482_thumb.jpg

Endret av Masterdragn0
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
hver gang ei jente ser en gutt, som er interessant, så er han kjekk.han er aldri søt.

jeg får ofte komplimenter om at jeg er så søt, snill, og alt det der, men det virker nesten ikke som om det er noe positivt.

 

hva er det egentlig dere jenter vil ha?

 

jeg synes selv at jeg har noe utseende, er snill, og alt slik, men det virker ikke som om jentene setter pris på det.

det virker som jentene vil ha de guttene som er kåte, frekke, tafsete, og slikt.

ikke de guttene som hjelper jenten, gir komplimenter, og lignende.

 

Jeg er enig med de andre her, at variajon er bra! Men hvis jeg må velge en så vil jeg heler ha en som er søt, snill og alt det der enn en som er kåt, frekk, tafsete og slik! :yes:

hilsen jente 17

 

Jeg er søt, snill men også kåt, frekk og tafsete.....

 

Dama klager ikke :whistle:

 

EDIT: Jeg glemte at jeg til tider også er ekkel, i og med at jeg spiser som om verdens ende er nær.

Endret av jente_12
Lenke til kommentar
Puma genser, Puma bukse/shorts, Puma/Adidas sokker, Bjørn Borg boksere(Zagger ikke)...Bruker ikke voks eller noe slikt i håret... Kan ta flere bilder hvis du ønsker..

Første jeg tenker er at det er utrolig slække klær. Deilig å gå med, men man får som regel et indirekte inntrykk av personer etter hva dem kler seg ut, og det der lyser jo lite intiativfull og kjedelig

Lenke til kommentar
Puma genser, Puma bukse/shorts, Puma/Adidas sokker, Bjørn Borg boksere(Zagger ikke)...Bruker ikke voks eller noe slikt i håret... Kan ta flere bilder hvis du ønsker..

Første jeg tenker er at det er utrolig slække klær. Deilig å gå med, men man får som regel et indirekte inntrykk av personer etter hva dem kler seg ut, og det der lyser jo lite intiativfull og kjedelig

 

Jeg tror han går i klærne for å føle seg vel, ikke for å gi motepolitiet et godt intrykk ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...