Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?


Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

  1. 1. .

    • Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85


Anbefalte innlegg

hver gang ei jente ser en gutt, som er interessant, så er han kjekk.han er aldri søt.

jeg får ofte komplimenter om at jeg er så søt, snill, og alt det der, men det virker nesten ikke som om det er noe positivt.

 

hva er det egentlig dere jenter vil ha?

 

jeg synes selv at jeg har noe utseende, er snill, og alt slik, men det virker ikke som om jentene setter pris på det.

det virker som jentene vil ha de guttene som er kåte, frekke, tafsete, og slikt.

ikke de guttene som hjelper jenten, gir komplimenter, og lignende.

 

Min gutt er søt og snil. Men det er ingen motsetning mot å være kåt og tafsete, husk det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig i påstandene dine om pysjbukser, Twingy.

 

 

OT:

 

Kjekk: dama har seksuell interesse for deg.

 

Søt: dama liker deg, men ikke nødvendigvis på en seksuell måte.

 

 

Enklere blir det ikke. Kjekk > søt, selv om søt ikke utelukker kjekk. Forskjellige jenter mener forskjellige ting når de sier søt, men det jeg skrev ovenfor stemmer i 99% av tilfellene.

Lenke til kommentar
hva er det egentlig dere jenter vil ha?

Du kaster vekk tiden på å spørre hunkjøn om hva de vil ha. De vil aldri fortelle deg sannheten. Kvinner har noen floksler de har lært på et eller annet hemmelig kurs en gang i tiden som handler om "at han må få meg til å le, kunne vise føleser, være flink med barn" og masse annet rosa vrøvl.

 

De kvinner faktisk vil ha er en bædæss av en mann som tjener fett med gryn. Ser du greit ut så er det et pluss, men langt fra avgjørende.

 

Kalles du søt så er du kun vurdert som en venn, kalles du kjekk har du ennå muligheten til å få lov å ligge med henne. Kan du vise til betydelige assets så stiger muligheten for å feie over dama betraktelig. Er det snakk om tenåringsjenter så er bædæss faktoren ennå viktigst.

Lenke til kommentar
Syns ikke det hjelper å gå etter ustelte eller upene jenter heller. De er minst like - om ikke mer - kravstore som de andre.

Nja... Dt merkes bare bedre. Du blir mer distrahert av et lekkert støkke kjerring enn dublir av ei burugle. Derfor vil buruglene raskere fremstå som de rævhøl de er. Mens playboy bunny'ene beskyttes av at du tenker mer med det lille hodet.

Lenke til kommentar

Et problem for min del ser ut til å være at jeg hater metroseksuelle pingler. Jeg hører på rock, ser på boksing på TV, kjører motorsykkel, har ingen klesplagg som det står Dolce & Gabbana på, har som oftest 3-dagers skjegg, har buzz-cut (håret før skinna) så jeg slipper å dulle til håret, kommer fra landet (selv om jeg har flytta til byen pga jobb), er høy, og har kanskje et litt "grovt" utseende (det motsatte av babyface lissom).

 

Nå for tiden virker det som en må være metroseksuell, gå på kaffibar, bruke lengre tid på badet enn damene, se på hotel cæsar, og generelt slæsk for å være aktuell for damene. Jeg passer ikke akkurat inn i den bolken. Jeg liker heller ikke å spille spill for å sjekk opp damer. Jeg prøver stort sett å være høflig og snill, men det ser ut til å funke dårlig.

 

Kanskje jeg skulle vokst opp på 70-tallet når menn var menn ;) (for the record: jeg har aldri likt 70-tallet noe særlig, misliker bare dagens trender mer hvor alle menn skal gjør som David Beckham)

Lenke til kommentar
De fleste jenter jeg kjenner pleier altid å gå etter de med stil.. Slikke sosse jævler! Hater dem noe sykt....

Jeg er 14 straks og alle de fleste guttene i klassen min og på skolen har de nyeste klæra de kuleste tingene og den beste sveisen med masse voks=SOSS.. alle jentene går etter dem. Mens jeg som var ekstremt rampete og slikt før,

har nå blitt mye mindre rampete og følger mere med på skolen... har fått mange jentevenner og er ikke slikk soss.. går i helt vanlige klær og joggesko, istede for DC klær og lacoste= la det koste sko. Får aldri noen... uansett hvor snill jeg er og slikt... LIFE Sucks!

Men en ting har jeg merket, jo mer du unngår slike klær jo eldre tror folk du er. Blir fort mistagen for å være 16, 17, 18 år gammel, i motsetning til venna mine som går i mye merkeklær. Og jeg er bare 15.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...