Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?


Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

  1. 1. .

    • Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
* Selvtillit er verdens mest sexy ting! Har du det ikke, så lat som du har det. Selvsikkerhet er IKKE det samme som å være frekk og klysete - det virker faktisk ganske usikkert. Badboys kan være sexy, men ikke dem man vil bli sammen med /gifte seg med.

 

* Sist, men ikke minst - lister med kriterier og forklaringer er en ting, praksis noe annet. Blir som regel forelska i folk som er helt anderledes enn det jeg drømmer om, og ikke forelska i de som har alt jeg drømmer om. Skulle ønske jeg kunne gi en forklaring, men jeg er ikke gud. I bunn og grunn må man bare hang around, være seg selv og ta litt sjanser. Plutselig kommer er alt perfekt når man mist venter det. Klisjé klisjé, men en grunn til at det ble det!

 

Kanskje verdt og nevne, jeg er en jente på 25... Husker desverre godt at denne listen nok så litt anderledes ut som 17 åring. ja...  :cry:

7398013[/snapback]

 

Wow... Her har vi en jente som kjenner seg selv ordentlig. Deilig å endelig se en sånn jente her inne :yes:

 

Min forklaring til deg når det gjelder hvorfor du faller for en gutt som er så totalt forskjellig fra hva du drømmer om er at DU kan ikke styre dine følelser. Så når en gutt veit hvordan man setter i gang disse følelsene og trykker på de rikigte knappene så kan du falle for han. Det er min tro og det er det jeg lever etter.

 

Det ligger i underbevisstheten og blablabla. Det er akkuratt som at du kan ikke velge å være glad, når du er lei deg. Du kan lure deg selv, men all dritten blir ikke borte med en gang av den grunn.

 

For å ta et veldig enkelt eksempel.. Hvis jeg sier at du stinker dritt og alle andre syns det samme. Da blir du fryktelig lei deg. Da har jeg klart å sette i gang følelser hos deg som gjør at du blir lei deg. Og hvis du kunne velge, så hadde du jo selvfølgelig valgt å være glad.

 

Kanskje dårlig forklaring på dette, men det er faktiskt sinnsykt avansert, og jeg lærer enda.

Lenke til kommentar

Jeg er desverre ofte slik at om jeg synes en gutt er søt, så er sjangsen liten for at jeg faller for ham. Søt går mye på oppførselen, søte gutter er gjerne de jeg vil være god venn med, men ikke noe mer.

 

Å være kjekk betyr ikke at jeg blir interessert. Etter en del år med gutteerfaring, har jeg kommet til at nesten samtlige kjekke gutter er drittsekker (når det kommer til det å være trofask og behandle jenter riktig), fordi de er vant til å få alle de peker på. Er man derimot koslig og morsom, går oddsen opp en del. Dette gjelder for både søte og kjekke gutter, men mest for de søte.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Dette er et spill og du må lære reglene. Jenter liker mystikk og gutter som ikke maser og sjekker dem ihjel. Vær kul og litt tilbakeholden, ikke mas og viktigst av alt, ha selvtillit og vis det uten å være for "kvalm" og selvgod, ta kontakt med jenta etterhvert, ikke rush og stress. Dette er essensen i det å ha "succè" på sjekkern.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Random_*

Order kjekk er noe jeg forbinder med "besteforeldre snakk". Bestemora/oldemora osv, eller de litt eldre sier alltid: "Ååh, for en kjekk ung mann du er *klype i kinnet*" eller noe lignende.

 

Når jeg tenker på de som er litt mere frampå, mer selvsikker og/eller populær (som dere beskriver som de "bad boys ' a), så er det mer "Pen, sexy, deilig, pulbar" eller lignende som faller meg in.

 

Har ofte hørt at jeg er "søt", men hører også "sexy/deilig" osv. Er vel mer smak og behag, og jenter har vel forskjellige tolkninger på hvem som er søt og hvem som er sexy...

Lenke til kommentar
alle de som er sånn frekke jævler får de fineste damene og sånt... oppgitt..

Jeg ser det er mange gutter som tenker slik, og kanskje er det en del jenter som er tiltrukket av "badboys".

 

Men jeg tror det er en stor misforståelse ute og går. Jenter blir ofte tiltrukket av selvtillit og sjarm. Snille og rolige gutter utstråler kanskje ikke like mye selvtillit, og de er kanskje ikke like frempå, så derfor blir de forbigått av de som faktisk tør å "prøve seg".

 

Man kan være snill og samtidig ha god selvtillit. Det man bare må huske på er at mange jenter ikke liker gutter som oppfører seg som elskesyke valper. De må føle at de har noe å bryne seg på - litt motstand.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

De fleste jenter jeg kjenner pleier altid å gå etter de med stil.. Slikke sosse jævler! Hater dem noe sykt....

Jeg er 14 straks og alle de fleste guttene i klassen min og på skolen har de nyeste klæra de kuleste tingene og den beste sveisen med masse voks=SOSS.. alle jentene går etter dem. Mens jeg som var ekstremt rampete og slikt før,

har nå blitt mye mindre rampete og følger mere med på skolen... har fått mange jentevenner og er ikke slikk soss.. går i helt vanlige klær og joggesko, istede for DC klær og lacoste= la det koste sko. Får aldri noen... uansett hvor snill jeg er og slikt... LIFE Sucks!

Lenke til kommentar
De fleste jenter jeg kjenner pleier altid å gå etter de med stil.. Slikke sosse jævler! Hater dem noe sykt....

Jeg er 14 straks og alle de fleste guttene i klassen min og på skolen har de nyeste klæra de kuleste tingene og den beste sveisen med masse voks=SOSS.. alle jentene går etter dem. Mens jeg som var ekstremt rampete og slikt før,

har nå blitt mye mindre rampete og følger mere med på skolen... har fått mange jentevenner og er ikke slikk soss.. går i helt vanlige klær og joggesko, istede for DC klær og lacoste= la det koste sko. Får aldri noen... uansett hvor snill jeg er og slikt... LIFE Sucks!

Og det blir ikke bedre med åra. Jeg er 22 og har det sånn enda.

Lenke til kommentar
Uff ja. Hva skal man gjøre?

 

Noen jenter er skutt i hodet!

Kanskje det er du som er skutt i huet. Ta hintet og begyn å tenk litt på utseendet ditt. Lyser ikke akkurat godt selvbilde av ustelt hår, tre år gamle colledgegensere og hølete olabukser uten fasong. Skal love deg klesstil har mye å si, ikke bare direkte, men også indirekte

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Uten at det nødvendigvis er så lett, om jenter er så blåste at de kun går etter supersossene, er det vel på tide å finne seg et nytt miljø hvor andre ting blir verdsatt enn voks i håret? :)

Vil da tro at du går etter jenter som bryr seg om utseendet istedenfor dem ustelte?

 

Vel, de fleste av disse stelte jentene er som regel overstelte og dermed ikke et spesielt godt valg.

Hvem vil vel ha noen som står i en time foran speilet for å gå på skolen? -.-"

Uansett er det personlighet som teller. Evnen til å respektere andre. Uansett hva de mener, tenker og sier. Det er noe av det som er fint. Slikke jenter vil man ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...