Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?

Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

1. 1. .

• Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85

Anbefalte innlegg

Sporer av? Neida. 34 sider om søt eller kjekk, trengs litt mer til for å spore av. :)

Oppfordring notert :yes:

Det er, utrolig nok, en vanntett plan... Du nare ikke hvor enkle menn er... :roll: Dog... det fungerer da bare for å få seg ligg.

Men det er jo alt jeg er ute etter også, så det er vinn-vinn, det.

Og angående Lene Alexandra: Jeg heier på henne jeg, altså. Ingen heltinne eller stor motivator i mitt liv, men jeg synes hun har livets rett likevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, mange jenter som liker søte og snille gutter:) men de (hvertfall for meg og mange jeg kjenner) må ogsånt klå litt ogsånt, det er litt kult om en du er sammen med prøver seg etter noen dager. Bare det går ann å stoppe dem om du skjønner hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du kan ikke spørre sånn på et forum hvor forskjellige personer har ulike definisjoner på ordene. Det er ikke om en gutt er "søt" eller "kjekk" som er spørsmålet. Dessuten er både søt og kjekk to ord som henger sammen med personlighet. Ordenes betydning tilsier at man ikke kan sette dem på noen man ikke kjenner.

Bruk 1-3 skalaen:

1. Jeg hadde ikke tatt han

2. Jeg hadde kanskje tatt han

3. Jeg hadde tatt han

Tiltrekning med tanke på utseende betyr ikke så veldig mye for jenter uansett. Det er følelsene du gir henne som er viktigst!

Mot de la Vie ;)

Lenke til kommentar
det er litt kult om en du er sammen med prøver seg etter noen dager.

:!: Aldri hørt "kult" i den settingen før.

Men å få en gutt til å tafse er vel ikke verdens vanskeligste oppgave.

Klåing og tafsing er skumle greier :ph34r:

Har du hatt en spretten jenterumpe i hånda til fri bruk, eller en passelig sized sovepupp disponibel? Det er noe helt annet enn skummelt. :)

Lenke til kommentar

syns de skal være søte jeg :3

kjæresten min er ganske søt når han sover. og når han smiler med det lure smilet sitt xD

og når han sier pene ting til meg :p

osv... :p

men han er jo morsom når vi bare sitter og prater kødd og, og drekker oss drita og han flyr rundt i bare underbuksa osv.. xDDD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...