Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?

Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

1. 1. .

• Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er kanskje bare meg og kjendishatinga mi.

Tror nok det. Jeg ser nemlig ingen grunn til å hate henne.

Jeg også. Kanskje fordi han ikke får noe bedre enn tjukke og snille damer?

Meh, jeg fåkke tjukke damer engang.

Jeg er såpass kjedelig og uinteressant at jeg sliter, men det er jo selvfølgelig min egen feil fordi jeg ikke vil leve et interessant liv og gjøre interessante ting. Vel, for andre interessante i alle fall.

Jeg syns jo så klart tingene jeg gjør er interessante nok.

Interessene mine er å lese bøker, løse kryssord, ta bilder, skrive dikt og historier uten mål eller mening, spille spill, slappe av, se film, høre musikk, gå tur midt på natta og sånne ting.

Lenke til kommentar
Det har ikke noe med saken å gjøre, Datasmurf. Jeg er kjempespennende og interessant, men får ikke noe kjæreste jeg heller. Du må nok finne en annen grunn, altså :whistle:

Men jeg liker ikke å innrømme den egentlige grunnen :p

At jeg er for psykisk syk, deprimert og angstfylt til å få meg kjær'ste ...

Jeg liker å tro at jeg er sånn fordi jeg er ensom og ødelagt av mobbere og at den eneste måten å fikse det, er å få meg dame og bli enda mer sosial enn jeg allerede er (ja, jeg er sosial, jeg sitter ikke bare foran en skjerm eller med nesa i en bok, selv om nicket sikkert antyder det, jeg er mye ute også, danser og fester og prater med folk og sosialiserer meg generelt), selv om jeg vet at jeg ikke kommer til å få meg kjæreste før jeg blir mer psykisk stabil og alt det der.

Lenke til kommentar
Selvtitulerter nerder får seg ikke kjærester så lett, det gjelder både damer og gutar. Så gutter dusj hver dag, bruk parfyme, barber, ha lettstelt hår, fine klær og begynn å tren. Hvis du er jente, vis puppa dine.

Jeg ser ikke på meg selv som nerd, selv om jeg gjerne skulle vært en :p

Jeg dusjer hver dag, bruker parfyme, barberer meg, har blitt påtvingt en drøss med fine og halv-tighte klær av søss og typen.

Trening gjør meg derimot deppa og jeg hater å ordne håret mitt, så nei takk :p

Lenke til kommentar
Hva er galt med Lene Alexandra?

Hun tror at å plutselig forandre personlighet vil hjelpe noen eller gjøre henne selv til et bedre forbilde? Please.

Hun tror hun er så utrolig fin, og det gjør henne kresen når det gjelder menn (de få som gidder å bruke tiden sin på henne, anyways).

Det plager meg også at hun leker dum for å få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...