Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?

Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

1. 1. .

• Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De guttene som sliter mest med å finne en jente er de som som oftest spør om råd, og da får de høre "vær deg selv". Dette hjelper ikke, fordi det de burde lære seg er å være utadvendt og pratsom og hyggelig og morsom og interessert - altså å ikke være seg selv. Man må ikke anta at når folk er seg selv så er de utadvendte og karismatiske og har det behagelig, mange har det å være ubehagelig som kjerneverdi.

Mitt råd er å være som den du vil være som, så vil det etterhvert bare skje. Hvis du vil ha god selvtillit så later du som du har god selvtillit, helt til du har lurt deg selv så grundig at du etterhvert bare har god selvtillit. Vil du være pratsom så bare begynner du å prate, så vil det etterhvert bli naturlig for deg.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det ikke alltid negativt å late som man er noe litt annet enn man egentlig er. Det er jo mange mennesker som ikke har en eneste positiv kvalitet ved seg, og da synes jeg det er ok å late som man kanskje er litt smartere, snillere, morsommere etc. enn hva man er. Og ja, det er ikke umulig å faktisk forandre seg med tiden. Kall det gjerne en slags selvutvikling.

Det blir derimot noe helt annet om vedkommende later som han eller hun er ditt og datt, bare for å få snøret i bånn (eller hva du vil kalle det), for så å vise sitt sanne jeg når han eller hun ikke lenger trenger å jobbe for å få jenta eller gutten interessert. Da snakker jeg om forhold, altså. Gjør hva faen du vil for et ONS.

Og FYI: Jeg synes Lene Alexandra er festlig, jeg.

Lenke til kommentar

Jeg tør våge å påstå at utseende og musikken til en person i bunn og grunn sier ekstremt lite som selve personen.

Så hvis den tjukke, sinte jenta er tidenes største horekjærring, driver med dop og knuller katter, ville du uansett valgt henne fremfor ei søt, snill bimbosmurf?

Edit: Folk med et ufordelaktiv utseende har en lei tendens til å rakke ned på alle andre som måtte være penere enn seg selv. Sier ikke at det nødvendigvis gjelder noen her inne. Sier bare det er livets realitet.

Endret av MSg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...