Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?

Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

1. 1. .

• Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En gutt skal være akkurat slik han er,

for det er det som tiltrekker.

Det kommer an på hvordan han er. Enkelte kan med fordel modifisere seg litt.

De aller fleste gutter som er seg selv, uavhengig av hvem det nå enn måtte være,

får en god del jenter. Ta Christer Falck, for eksempel, han er den merkeligste,

ekleste, mest trynevrengte Jesus-figuren jeg noensinne har sett, men han er seg selv,

og det tiltrekker mange fine jenter.

Lenke til kommentar

Det er bare én grunn til å være seg selv, og det er at da vet man hva man går til. Hvis å være seg selv er å være kjip eller kjedelig eller uinteressant eller ekkel så vil jenten vite dette på forhånd før hun blir kjent med deg, slik at hun ikke blir overrasket når du kutter ut skuespillet og går tilbake til hvordan du egentlig er. Hvis du derimot vil få jenter så må du finne ut hva slags person jenten er ute etter, og late som den personligheten er "å være deg selv".

Lenke til kommentar
Hehe, du er kravstor. Men det har du kanskje grunn til?

Framstår jeg som kravstor? :ermm:

Sjait. Jeg listet opp kjendiser for å gjøre det lettere.

Jeg er vel litt kresen med menn,

men jeg går da for de mest jordnære,

uavhengig av utseende.

Føler meg mer godtatt av menneskene rundt meg

hvis jeg finner meg en som er god for meg,

men ikke nødvendigvis kjekkas.

Jeg er glad i gode menn med spenning i sitt liv!

Er du prest, med andre ord, kan du ryke og reise.

Lenke til kommentar
Det er bare én grunn til å være seg selv, og det er at da vet man hva man går til. Hvis å være seg selv er å være kjip eller kjedelig eller uinteressant eller ekkel så vil jenten vite dette på forhånd før hun blir kjent med deg, slik at hun ikke blir overrasket når du kutter ut skuespillet og går tilbake til hvordan du egentlig er. Hvis du derimot vil få jenter så må du finne ut hva slags person jenten er ute etter, og late som den personligheten er "å være deg selv".

De fleste jenter gjennomskuer en falsk dust.

Lenke til kommentar
Det er sant. Man er gjerne ikke seg selv når man sjekker opp en dame uansett.

Njei...

Man er vel ikke det, nei.

Men man kan jo "flyte" inn i det hvis det er planer om forhold.

Forsiktig vise hvem man egentlig er.

Hvis jenta liker deg godt, og det viser seg at du er kjedelig,

vil hun ikke dumpe deg. Men gjør hun det, var det ikke

store greiende dere hadde på gang likevel.

Lenke til kommentar

De fleste jenter gjennomskuer en falsk dust.

Går falsk og dust hånd i hånd? Hvis man naturlig er sjenert men forsøker å være utadvendt og tiltrekker flere jenter sånn, gjerne ved å smile og være hyggelig og interessert i hva jenten sier, så får man øyeblikkelig mer oppmerksomhet. Jeg ser ikke på en person som gjør dette som verken falsk eller dust, men sannheten er at han ikke er seg selv - han er bedre enn seg selv. Han prøver å gjøre seg selv bedre og det vil resultere i at han vil få mer oppmerksomhet og klare seg bedre blant jentre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...