Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?

Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

1. 1. .

• Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jgrondal: det stemmer, men la meg legge til følgende:

-Det gjelder for det meste i aldersperioden 12-20. Etter det blir det ofte enn oppmykning av verdier, personlighet framfor kun å tenke på utseendet, eller kvaliteter i sengen

:hmm:

7316289[/snapback]

Hmmm.. Så du mener at de over 20 som er usympatiske bare har den siden? Hvordan kan du som utenforstående vite dette? At de 20 åringene som du oppfatter som usympatiske også er dette når de er alene med kjæresten sin?

Lenke til kommentar
jgrondal: det stemmer, men la meg legge til følgende:

-Det gjelder for det meste i aldersperioden 12-20. Etter det blir det ofte enn oppmykning av verdier, personlighet framfor kun å tenke på utseendet, eller kvaliteter i sengen

:hmm:

7316289[/snapback]

Hmmm.. Så du mener at de over 20 som er usympatiske bare har den siden? Hvordan kan du som utenforstående vite dette? At de 20 åringene som du oppfatter som usympatiske også er dette når de er alene med kjæresten sin?

7318202[/snapback]

jgrondal svaret mitt var ikke så kategorisk som du vil ha det til at det var.

Dette er selvsagt ikke SSB sin statistikk, det er ei heller forskning. Men poenget jeg prøvde å få fram, var at fokuset ofte glir over ifra utseende til mer og mer personlighet

Lenke til kommentar
Det er råtassene, de (ofte) usympatiske som får jentene.

7315705[/snapback]

Dette er selvsagt ikke SSB sin statistikk, det er ei heller forskning. Men poenget jeg prøvde å få fram, var at fokuset ofte glir over ifra utseende til mer og mer personlighet

7319577[/snapback]

Se på det første du skrev. Det er jo ganske kategorisk? Skal jeg ikke da svare utifra det utsagnet jeg siterte første gangen?

Lenke til kommentar
Gutter skal være søte! :love:

7322229[/snapback]

De skal ihvertfall ikke være macho. :D

7322233[/snapback]

Jo, kan jo være både macho og søt, men så snart de blir skikkelig opptatt av å være tøff og kjekk og macho og slikt, er de ikke søte lenger.

Men dette er jo en smakssak. :wee:

Lenke til kommentar
Det er råtassene, de (ofte) usympatiske som får jentene.

7315705[/snapback]

7319577[/snapback]

Se på det første du skrev. Det er jo ganske kategorisk? Skal jeg ikke da svare utifra det utsagnet jeg siterte første gangen?

7321389[/snapback]

Du har rett, det var en bastant påstand, men jeg tenkte ikke at noen ville ta utsagnet 100% alvorlig, noe som det absolutt ikke var. Kanskje burde jeg lagt til en geipesmiley etter utsagnet..

Lenke til kommentar

vel.. er ikke noen spesiell fasit på hvordan man skal oppføre seg for å få seg en.. folk er forskjellige vet du, noen har det lettere for å være kjekkas enn å være pusesøt, alle jenter er forskjellige.. lær deg å lese jentene som en bok og "spille" de rollene du sjønner passer så har du potensiale til å få nesten hvem som helst.. Men er ikke akkurat trixet om det er love of your life..

det tryggeste er vel egentlig bare å være seg selv..

Lenke til kommentar

Det beste er, ja. det og være seg selv. =)

men dette med hva jenter liker, kommer jo an på jenta da =)

Jeg tok en sånn litn spørsmålsrunde med dama mi =)

håper ikke dette virker for dumt da :p

Det hun elsker med meg er at:

jeg er snill, søt, og kjekk.

jeg er arti, og kosete.

at jeg både er kåt og litt frekk av meg

At hun føler seg trygg, og varm når hun er sammen med meg.

og hun elsker at jeg sier sannheten når jeg mener noe, og liker at jeg ikke er redd for og vise mine myke sider =)

Endret av Pe3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...