Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?

Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

1. 1. .

• Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner kanskje igjen følelsen etter mine erfaringer. Man snakker med noen, og får en slags 6th sense om at noe er galt, at noe ikke stemmer. Dermed er man 'sikker' på at noen er falsk, selv om det ikke alltid medfører riktighet.

Dette er vel noe alle mennesker har. Melisma er bare nødt til å pakke det inn i konkrete situasjoner satt på spissen med et par generaliseringer, slik at 10 folk skal reagere og svare på hennes innlegg.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er du så sikker på at de faker?

Nei, nå gidder jeg ikke gjenta meg selv.. Du har tydeligvis ikke forstått hva jeg mener.. Kanskje jeg gidder og gi deg det med teskje en gang, men ikke nå.. Om du vil ha svar på det du spør om, så les de forrige innleggene mine en gang til, men denne gangen, ikke med "jeg skal misforstå henne med vilje- briller på"...

Lenke til kommentar
Jeg kjenner kanskje igjen følelsen etter mine erfaringer. Man snakker med noen, og får en slags 6th sense om at noe er galt, at noe ikke stemmer. Dermed er man 'sikker' på at noen er falsk, selv om det ikke alltid medfører riktighet.

Jeg kjenner også igjen den følelsen. Det kalles paranoia. :p

Altså, det blir like teit som å si "Oj, han ser ut som en drapsmann. Han har sikkert drept mange." eller "Oj. En araber. Han er sikkert terrorist, jeg føler det på meg." Folk føler jo så mye rart at man ikke kan unnskylde fordommer med en sjette sans.

Jeg sier ikke det er noe forbud mot å ha fordommer, alle har noen her og der. Men det er ganske kjipt og ignorant å tviholde på dem.

Lenke til kommentar

Tro meg, det er flere her på forumet som tar på seg feil briller med vilje.. De skal absolutt pirke og hakke på alt, selvom de egentlig har forstått hva du mener. Sånt noe er bare slitsomt og lett gjennomskuelig. Kverrulanter.

Camellia: om du mener at jeg har fordommer mot femi gutter, ja da har du så absolutt ikke skjønt innleggene mine.

Now, I am gonna rest my case :hrm:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Jeg kjenner også igjen den følelsen. Det kalles paranoia. :p

Altså, det blir like teit som å si "Oj, han ser ut som en drapsmann. Han har sikkert drept mange." eller "Oj. En araber. Han er sikkert terrorist, jeg føler det på meg." Folk føler jo så mye rart at man ikke kan unnskylde fordommer med en sjette sans.

Overdrevne eksempler som ikke ligner på situasjonen. Har nesten ikke lyst til å svare, men ender selvfølgelig opp med å gjøre det likevel:

Tenk deg at du snakker med noen som står der med et påklistret smil man med en rask kroppsspråkleksjon kan gjenkjenne. Tenk på den følelsen den gir deg. Den jeg er ute etter.

Melisma: Greit at folk blir ekstra pirkete på forum, men det har nok mer skyld i hvordan du formulerer innleggene dine.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Overdrevne eksempler som ikke ligner på situasjonen. Har nesten ikke lyst til å svare, men ender selvfølgelig opp med å gjøre det likevel:

Tenk deg at du snakker med noen som står der med et påklistret smil man med en rask kroppsspråkleksjon kan gjenkjenne. Tenk på den følelsen den gir deg. Den er jeg ute etter.

Greit. Vi er på samme bølgelengde nå tror jeg.

Mener du at dette er felles for mange "feminine" gutter du møter eller er det bare brukt som eksempel?

(Jeg vil påstå at hovne, sleske og selvtilfredse gutter er ganske utrivelige uansett om de er feminine eller maskuline, eller om de feiker eller ikke, da.)

**EDIT**

Vent, du snakker bare om "følelsen". Nevermind then.

Endret av Camellia
Lenke til kommentar
Melisma: Greit at folk blir ekstra pirkete på forum, men det har nok mer skyld i hvordan du formulerer innleggene dine.

Det er slik jeg formulerer mine setninger. Jeg skriver som jeg snakker.. Et like fullt forståelig innlegg som om Tom Waits hadde skrevet det. Det er liksom alltid de samme folka som pirker og da lukter man jo lunta etterhvert.

Foreslår at du overser mine innlegg neste gang om du ikke vil lese dem. Ditt valg. Akkurat som at det er alle andres valg om de vil svare på noe jeg har skrevet.

Vennligst ikke blås opp måten jeg kommuniserer på. Har du noe og si om meg, ja så ta det på PM til de du vil dele det med, eller meg for den saks skyld. Takk.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Jeg mener at det ikke spiller noen rolle... Og hvis man først skal bli noe, hvorfor ikke en blanding?

Men jeg tror at gutter selv heller vil fremstå som kjekke.

Skal jeg da stemme "kjekk" eller "jeg vet ikke"? (Regner med at både menn og kvinner skal stemme da det ikke er et eget valg for menn)

Lenke til kommentar
Hvis jeg må velge mellom å oppfattes som søt og kjekk så er det et rimelig enkelt valg, og det virker som pollen er enig.

Må si meg enig med deg, men jeg hadde helst ville blitt oppfattet som en grei og hyggelig kar, en en oppblåst kjekk drittsekk. :wee:

Lenke til kommentar
trodde det var sånn at utseende ikke spilte no rolle, men hvordan man er som person og hvordan typen ter seg blandt folk

Varierer fra person til person det vet du. ;)

Noen går etter en person som de virkelig liker mens andre kan gå etter en person kun for status.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...