Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?

Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

1. 1. .

• Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvilken praktisk betydning har det for deg, Melisma, om en homofil mann er feminin eller faker?

Fodri jeg synes folk skal slutte og opptre falskt for at noen skal like dem.. Det er vel ikke for min egen del sånn sett.. Lei av at folk er fake.

Ikke noe falskt i å trosse kjønnsrollene vel. Men du står fritt til å mene hva du vil.

Selv synes jeg at det er beundringsverdig at en mann er villig til å trosse sosiale normer for å oppnå sitt skjønnhetsideal. Pete Burns for eksempel.

Lenke til kommentar
Jo, faktisk så blir jeg provosert av menn som er homo-femi.. Fordi jeg har en mistanke om at det er fake.. At de hermer. Mange av dem ihvertfall.. Vær deg selv for f... Og om "deg selv" skulle være femi, ja da er det noe annet.. Men ikke spill skuespill. Dessverre er det vanskelig og se hvem som er ekte og hvem som er gåsa.

Hvis du virkelig synes dette er verdt å bli provosert av, vil jeg tro det er på tide å få seg noen nye, og kanskje litt viktigere kampsaker i livet. Å gå rundt og spekulere i hvem som gjør seg til, og hvem som er "ekte" har absolutt ingen hensikt, siden du mest sannsynlig aldri vil få svar uansett. Dessuten har det vel en minimal påvirkning på livet ditt uansett, enten de later som de er feminine eller ikke.

Lenke til kommentar
Jeg har en lei tendens til å til tider være litt femi, men det er sånn jeg er. Ikke et spill, dog kommer det veldig ann på hvem jeg er sammen med.

Jeg har en tendens til å være maskulin, haha. På ungdomsskolen ble jeg til og med kalt kar-dama...men det var kanskje mest fordi jeg var gosu i CS :ph34r:

Lenke til kommentar
Og hvilken praktisk betydning har det for deg, Melisma, om en homofil mann er feminin eller faker?

Fodri jeg synes folk skal slutte og opptre falskt for at noen skal like dem.. Det er vel ikke for min egen del sånn sett.. Lei av at folk er fake.

Camellia: Vel, for og ta jenter som et eksempel, ja så kan man gå ganske langt med å fake.. Frøken barbie på skolen/byen, er garantert ikke barbie når hun kommer hjem..

lykke til med å finne folk som opptrer "ekte"

Lenke til kommentar

Nåja, "ekte" går det vel aldri an og bli, men det betyr ikke at man skal gå aktivt ut for og fake.. Bevisst skuespill er noe av det verste jeg vet.

MSg: ja, du har ikke forstått mine tidligere innlegg.

TheMartine: Nå er vi jo faktisk på diskusjon.no og dette er tema som blir diskutert. Betyr ikke at jeg går rundt hele dagen og tenker på det om du skjønner.. Jeg tenker ikke på hijab i polititet hele dagen heller, selvom det provoserer meg. You see?

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Jeg har en lei tendens til å til tider være litt femi, men det er sånn jeg er. Ikke et spill, dog kommer det veldig ann på hvem jeg er sammen med.

Jeg er "in touch" med mine feminine sider på mange måter. Jeg anser det som en av mine bedre egenskaper.

Lenke til kommentar
Jeg har en tendens til å være maskulin, haha. På ungdomsskolen ble jeg til og med kalt kar-dama...men det var kanskje mest fordi jeg var gosu i CS :ph34r:

No kjæm jo du frå Grymyr da, å dær ær'e itte uvanlig at kjæringer blir som kara amma..

:!:

Jeg er "in touch" med mine feminine sider på mange måter. Jeg anser det som en av mine bedre egenskaper.

Good. Ser ikke problemet med å være litt femi.

Lenke til kommentar

Vel. For damene som er ute ette "ekte mannemenn" er det tydeligvis viktig.. Jeg synes egentlig slike bilder av idealkjærester er teit. Man vet aldri hvem den rette er. Gifte hetrofile menn har truffet menn de har forelsket seg i. Helt ut av det blå. Skal man lete etter de med alle de gode egenskapene kan man like gjerne leve i sølibat... Jeg overlater kjærligheten til tilfeldighetene jeg.. ;)

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
TheMartine: Nå er vi jo faktisk på diskusjon.no og dette er tema som blir diskutert. Betyr ikke at jeg går rundt hele dagen og tenker på det om du skjønner.. Jeg tenker ikke på hijab i polititet hele dagen heller, selvom det provoserer meg. You see?

Jeg skjønner den, jeg vet jo ikke hvor mye tid og krefter du faktisk bruker på å spekulere i hvor ekte menneskene rundt deg er.

Men det er faktisk ikke uten grunn at jeg postet Kardemommeloven, for jeg synes den er fin i en sånn diskusjon som vi har her nå. Så lenge folk oppfører seg fint og ikke plager andre, kan de gjøre og være akkurat som de vil. Synes jeg, da.

No kjæm jo du frå Grymyr da, å dær ær'e itte uvanlig at kjæringer blir som kara amma..

Haha. Det er sant. Hvor lenge skal dere bruke Grymyr som forklaringen på alt, egentlig? :b

Lenke til kommentar

Hadde jeg likt femi gutter, ja så hadde det ikke gjort meg noe, om de faktisk var femi og ikke lata som. Makes sense?

Men nå liker jeg ikke femi gutter, så da går jeg for maskulinitet hele veien slik jeg ønsker at maskulinitet skal være.

Jo, selvsagt skal folk få være hvem de vil! Det er for deres egen del jeg snakker nå.. At de skal være den de egentlig er. Skuespill hører til på tv og film, ikke i virkeligheten.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Hadde jeg likt femi gutter, ja så hadde det ikke gjort meg noe, om de faktisk var femi og ikke lata som. Makes sense?

Men nå liker jeg ikke femi gutter, så da går jeg for maskulinitet hele veien slik jeg ønsker at maskulinitet skal være.

Så du utelukker totalt at du kan falle for en gutt med feminine fakter?

Lenke til kommentar
Jo, selvsagt skal folk få være hvem de vil! Det er for deres egen del jeg snakker nå.. At de skal være den de egentlig er. Skuespill hører til på tv og film, ikke i virkeligheten.

Men for det første, så kan du jo ikke vite om de spiller en rolle, eller om de faktisk bare er seg selv. Og for det andre, hvis de da skulle spille en rolle, hva gjør vel det hvis de trives med det, og det ikke plager noen?

Haha. Det er sant. Hvor lenge skal dere bruke Grymyr som forklaringen på alt, egentlig? :b

As long as it takes dear. As long as it takes.

Høres ut som et spennende prosjekt, du :cool:

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å få det til å virke logisk ved å snu det til mine egne preferanser, men jeg kan ikke garantere noe.

Hadde jeg likt jenter med kort hår, hadde det ikke gjort meg noe om de hadde kort hår, om de faktisk var guttete i oppførselen i tillegg.

Men nå liker jeg ikke jenter med kort hår, så da går jeg for jenter med langt hår hele veien, slik jeg ønsker at alle jenter skal være. :p

(Ja, jeg vred litt på det da. Men hey.)

PS: It didn't make sense. :/

Endret av Camellia
Lenke til kommentar
Så du utelukker totalt at du kan falle for en gutt med feminine fakter?

Pr.dags dato, så ja.. Hvis faktene er veldig synlige og han er utagerende på det feminine, så er det turn-off for meg.. No deal!

TheMartine: Som sagt, jeg blåser i hva folk rundt meg gjør, men for deres egen del så synes jeg det er synd at de føler at de må fake for og bli likt eller hva den skjulte agendaen deres er.. og ja, det provoserer meg i den grad..

PS: It didn't make sense. :/

Ok! Din mening om det..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...