Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?

Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

1. 1. .

• Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jah, men antar at hvis en moderator kommer inn og sjekker, vil han skjønne hva han trenger å legge med i pollen.

Gutter skal være søte. Men hos dere på Grymyr holder det kanskje med at det er en gutt? :!: Er vel ikke så mye å velge i, 10hi k9z.

Endret av MSg
Lenke til kommentar

Jo, faktisk så blir jeg provosert av menn som er homo-femi.. Fordi jeg har en mistanke om at det er fake.. At de hermer. Mange av dem ihvertfall.. Vær deg selv for f... Og om "deg selv" skulle være femi, ja da er det noe annet.. Men ikke spill skuespill. Dessverre er det vanskelig og se hvem som er ekte og hvem som er gåsa.

Lenke til kommentar
Jo, faktisk så blir jeg provosert av menn som er homo-femi.. Fordi jeg har en mistanke om at det er fake.. At de hermer. Mange av dem ihvertfall.. Vær deg selv for f... Og om "deg selv" skulle være femi, ja da er det noe annet.. Men ikke spill skuespill. Dessverre er det vanskelig og se hvem som er ekte og hvem som er gåsa.

Å bli provosert basert på mistanke må bli ganske slitsomt hvis du er en mistenksom person. :p

Å være seg selv, ja. Skal vi seeee.... Nei. Tror ikke noe på at noen gidder å gå rundt å "herme etter noen" dagen lang med alle negative tilbakemeldinger, fordommer og sanksjoner det medfører hvis de ikke mente at dette var en side av dem selv de vil fremheve/vise frem.

Selv komikere pleier å legge rollen sin på hylla til privat, rett og slett fordi det er for slitsomt å spille hele tiden.

Lenke til kommentar
Og hvilken praktisk betydning har det for deg, Melisma, om en homofil mann er feminin eller faker?

Fodri jeg synes folk skal slutte og opptre falskt for at noen skal like dem.. Det er vel ikke for min egen del sånn sett.. Lei av at folk er fake.

Camellia: Vel, for og ta jenter som et eksempel, ja så kan man gå ganske langt med å fake.. Frøken barbie på skolen/byen, er garantert ikke barbie når hun kommer hjem..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...