Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?

Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

1. 1. .

• Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85

Anbefalte innlegg

Ok, men hva er forskjellen på kjekk og søt da?

Her i nord sier ingen kjekk. Vet ikke helt hvilken betydning det har jeg. Regner med en kjekk en har good looks? eller bommer jeg her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
helt enig med det du sier med de som er kåte og tafser hele tia og sånt. jeg ser det hver eneste dag på skolen!!  jeg blir gæren.!

alle de som er sånn frekke jævler får de fineste damene og sånt... oppgitt..

nå har jeg dame som er egnetlig ganske fin, og jeg er ikke sånn tafse jævel som kun tenker dame damer damer damer og mere damer.

derav nicket ^^

7314514[/snapback]

Det er vell sånn det er her i verden. It's a fact.... :(

Har til og med lest en artikkel (på engelsk) som også tar opp dette, så det er nok ikke bare i Norge dette skjer.

It's just the hard facts of life.

(kan hende det blir bedre for de som ikke er tafsette etter at du har fyllt 18-20?) :hmm:

Lenke til kommentar

Jenter på 19 ønsker seg en gutt som er kjekk, stilig, er flink til og danse, hvisker søte ting inn i øret, har stilig bil, med kule venner, har mye penger, er glad i festing, god til og drikke og sist men ikke minst har en kul livsstil.

Jenter på 29 ånsker seg en mann som er snill.

Slik er det som oftest så det er bare og sette seg ned og vente til bastardene er avslørt.

Lenke til kommentar
Jenter er ofte grådig dårlig på å ta komplimenter slik at de rett og slett kan virke avvisende når du gir komplimenter til dem, fordi de blir pinlig berørt. I en sånn situasjon blir det liksom "tryggere" å forholde seg til dem som ikke sier/gjør snille ting, for det utfordrer ikke jentens syn på verden om at ingen kan synes hun er søt eller interessant :)

7314758[/snapback]

Det spørs veldig på jentas selvtillit. Om man er ute etter de "som er deilige og klar over det selv" så fungerer det på en litt annen måte. De er blitt så godt vant med komplimenter at de tenker "huff, enda en ubrukelig dust" når de får komplimentene (hvertfall før et innledet trygghetsforhold). Om man derimot lar være å gi dem komplimenter tenker de gjerne "wtf?! me not cuet?" og dilter etter gutten av nysgjerrighet. Det er en liten knekk i selvtilliten at hun ikke har fått komplimenter og ros i tonnevis, så hun jakter på gutten for å prøve å få det.

Søt den image hosted by tripod..

7315015[/snapback]

#1 Ikke send referer i HTTP-header så ser du bildet.

#2 Det hadde vært fint om det var noen andre enn tripod som hosta, så du fikk goatse i stedet :!: Snakker om søtt :love:

Lenke til kommentar
Det er råtassene, de (ofte) usympatiske som får jentene.

7315705[/snapback]

Typisk feigt utsagn. Selvfølgelig er gutter råtasser når man er med andre gutter.

Problemet da er at man kan rett og slett ikke forstå at ei jente vil ha han, og man føler seg så utrolig mye snillere selv, sånn mener jeg at det ikke er. Selvfølgelig finnes det tilfeller hvor jenter lever under slike gutter, men som oftes er det en feiltolking fra folk som er for sjenert til å gå bort til ei jente å spør om eks. å få spandere en drink.

Gutter er ofte utagerende og "råe" når man er ute blant folk, men de fleste gutter har gode og myke sider, som jenter føler de har funnet i hver individuelle gutt de er sammen med.

EDIT: Dårlig ordlegging og noen leifer.

Endret av jgrondal
Lenke til kommentar
Jeg har de rette verdiene og bla bla bla :p

7315578[/snapback]

Like someone really cares :shrug:

7315600[/snapback]

Hehe, jeg har enkelte venninner som bryr seg mer om det, enn det utseendemessige.. Så Bu på deg :p

Jeg har en sånn liten følelse av hvordan jentene oppfatter meg, hittil bare positivt!!

Men en jente bør vel kunne føle seg trygg, at gutten er i stand til å ta vare på/passe på henne.. At du har en trygg utstråling!

Lenke til kommentar
Selvfølgelig finnes det tilfeller hvor jenter lever under slike gutter, men som oftes er det en feiltolking fra folk som er for sjenert til å gå bort til ei jente å spør om eks. å få spandere en drink.

7315968[/snapback]

Ehm, jaha ja? Hvor mange jenter har du spurt om å få spandere drinker på, hvor dere så siden har innledet et forhold eller hatt en one night stand? Det der funker dessverre ikke. Enten kutter hun all kontakt med deg etter en stund, eller så kaster hun deg ned i vennefella.
Lenke til kommentar
Tror? Søt er nærmest et skjellsord.

Teit gutt: "Hva syntes du om meg da?"

Teitere jente: "Øhh... eh.. vel... hm.. du er.. øh.. søt da.."

7315996[/snapback]

Når jeg sier en gutt er søt, så ER han søt! OG det er positivt!

7316018[/snapback]

Men du klapper han på hodet, smiler pent og sier: "Den jenta som får deg, er heldig".

Lenke til kommentar
Selvfølgelig finnes det tilfeller hvor jenter lever under slike gutter, men som oftes er det en feiltolking fra folk som er for sjenert til å gå bort til ei jente å spør om eks. å få spandere en drink.

7315968[/snapback]

Ehm, jaha ja? Hvor mange jenter har du spurt om å få spandere drinker på, hvor dere så siden har innledet et forhold eller hatt en one night stand? Det der funker dessverre ikke. Enten kutter hun all kontakt med deg etter en stund, eller så kaster hun deg ned i vennefella.

7316023[/snapback]

Situasjonen jeg beskrev var mer en fellesbetegnelse på det å være utadvent. Beklager at eksempelet var litt dårlig i forhold til det som diskuteres.

EDIT: You get my drift?

Endret av jgrondal
Lenke til kommentar
Men en jente bør vel kunne føle seg trygg, at gutten er i stand til å ta vare på/passe på henne.. At du har en trygg utstråling!

7315998[/snapback]

Ja seff :cool:

Når jeg sier en gutt er søt, så ER han søt! OG det er positivt!

7316018[/snapback]

Positivt i den forstand at du kunne tenke deg å ligge med ham/ha et forhold med ham, eller i den forstand at han underholder deg?
Lenke til kommentar

jgrondal: det stemmer, men la meg legge til følgende:

-Det gjelder for det meste i aldersperioden 12-20. Etter det blir det ofte enn oppmykning av verdier, personlighet framfor kun å tenke på utseendet, eller kvaliteter i sengen

:hmm:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
hver gang ei jente ser en gutt, som er interessant, så er han kjekk.han er aldri søt.

jeg får ofte komplimenter om at jeg er så søt, snill, og alt det der, men det virker nesten ikke som om det er noe positivt.

hva er det egentlig dere jenter vil ha?

jeg synes selv at jeg har noe utseende, er snill, og alt slik, men det virker ikke som om jentene setter pris på det.

det virker som jentene vil ha de guttene som er kåte, frekke, tafsete, og slikt.

ikke de guttene som hjelper jenten, gir komplimenter, og lignende.

7313896[/snapback]

Når jentene sier at du er søt er det nok fordi de ser på deg som en venn. Men hvis du får opp selvtilliten og er litt "hard to get" aka kjekk så skal du nok se at det blir flere jenter inn i bildet ;)

Warning: Hoes inc!

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...