Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?

Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

1. 1. .

• Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MSg: åkkei! Beviset må vel være at jeg kommer til å være kald, slem og ubarmhjertig uten sjela mi. Ikke helt ulik slik jeg er nå :!: Kommer ikke til å merke den altfor store forandringa :p

n4w : Tja, man kan jo selge den videre på ebay som man gjør med alt annet her i verden..

Edit: nei, dette ble trådkapring.. tilbake til topic.

Jeg elsker alle gutter, og jeg takker universet for at dere finnes :love:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Show off your stuff, me like! haha :p

Det har forresten alltid forundret meg at femi-homofile gutter gjør alt de kan for og fremstå som jenter.. Fake. Og nei, jeg liker ikke Jan Thomas.. Han har ødelagt ansiktet sitt for og prøve og ligne mest mulig på ei kjerring.

Lenke til kommentar

Det har forresten alltid forundret meg at femi-homofile gutter gjør alt de kan for og fremstå som jenter.. Fake. Og nei, jeg liker ikke Jan Thomas.. Han har ødelagt ansiktet sitt for og prøve og ligne mest mulig på ei kjerring.

Fordom på fordom her, hører jeg.

Lenke til kommentar

Jeg er sannsynligvis litt for feminin for din smak, selv om jeg ikke er i nærheten av Jan Thomas (noe egentlig nesten ingen er). Men jeg tar ikke ansiktsmasker og barberer meg nedentil og bryr meg om klær og unngår å løfte ting fordi jeg vil være kvinnelig eller fremstå som en jente. Jeg gjør det fordi jeg vil være en pen gutt. At det oppfattes som feminint er nok ikke å komme utenom, men med unntak av svært feminine homofile (som jeg antar at du ikke bryr deg om, da de ikke er interessert uansett) så er det veldig få av de du regner som "ikke ekte menn" som prøver å være kvinnelig. De prøver å være seg selv, og den personligheten er ikke en barsk en. Jeg klarer ikke å fikse en bil (har ikke lappen en gang) eller hogge ned et tre, men det er ikke fordi jeg prøver på noe. Det er bare sånn jeg er.

Lenke til kommentar

Fordom? At femi-homofile som gjør til stemmen sin slik at den blir lysere, som har et mer utagerende kroppspråk "OH SNAP" oppførsel, som vrikker på rumpa er fake og tilgjort?

Dorian: Det er bare det at jeg har møtt og sett så mange femi-homofile, og om jeg kan få være generell, ja så vil jeg si at om man har møtt en av dem, ja da har man møtt dem alle. De oppfører seg jo helt likt..

Da slår det tvil i meg om at dette faktisk er dem eller om det er skuespill.. Jeg satser på skuespill..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Utseende-messig er jo Jan Thomas ganske heftig. Bra og veltrent kropp, skjeggete ansikt og greit hår.

Ansiktet ser litt plastisk uten i nyere tider, men det finnes verre tilfeller.

Det er når man hører stemmen, de idiotiske kommentere hans og ser hvordan personligheten hans fremstår på TV at bjellene begynner å ringe.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Melisma: Er da mange homofile som like å føle seg feminin eller androgyn. Androgyne mannfolk er f.eks svært populært blant jenter i japan. Jeg kjenner homofile som er veldig feminine og det er ikke snakk om noe "latesom". De har alltid vært sånn og det faller dem naturlig. Kjenner også homofile som er mer "vanlige" eller har andre trekk.

Såklart finnes det folk som bevist strekker en eller annen væremåte langt osv, men det har de da også lov til å gjøre. Om noen ønsker å være på en bestemt måte er det en bra start å begynne å prøve å være sånn.

Lenke til kommentar
Fordom? At femi-homofile som gjør til stemmen sin slik at den blir lysere, som har et mer utagerende kroppspråk "OH SNAP" oppførsel, som vrikker på rumpa er fake og tilgjort?

Dorian: Det er bare det at jeg har møtt og sett så mange femi-homofile, og om jeg kan få være generell, ja så vil jeg si at om man har møtt en av dem, ja da har man møtt dem alle. De oppfører seg jo helt likt..

Da slår det tvil i meg om at dette faktisk er dem eller om det er skuespill.. Jeg satser på skuespill..

"om man har møtt en av dem, ja da har man møtt dem alle. "

Fordom.

"Det har forresten alltid forundret meg at femi-homofile gutter gjør alt de kan for og fremstå som jenter.. "

Fordom.

"Da slår det tvil i meg om at dette faktisk er dem eller om det er skuespill.. Jeg satser på skuespill.."

Grunnløs antakelse.

Lenke til kommentar
Camellia: oi, oi, payback fra en annen tråd?

Nei, hvilken tråd da? Jeg har bare sett meg lei på latterliggjøring av homofile og at det er den stereotypen du bruker som skal dras frem hele tiden. Selv om jeg er enig med mange i at Jan Thomas er og blir en seriefigur.

Lenke til kommentar

Selvom du påstår at dette ikke er fordomer, blir det jo på en måte det.

Som du sier:

"at har man møtt en av dem, ja da har man møtt dem alle"

Dette er helt feil å si, for det er mange homofile som holder seg nogenlunde rett på beina og ikke spiller femi.

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...