Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?


Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

  1. 1. .

    • Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85


Anbefalte innlegg

Hva så om han har fått hjelp til styling, sminke, hår og klesstil? Han er da fortsatt en heit fyr..

Hva så? Alt så! Det har alt å si.

 

Hadde rollene deres vært bytta om, ville Zac Efron sittet hjemme og sagt "Ååå, MSg er så heit, kunne ønske jeg var så digg".

 

Han er søt pga. stylingen, det er ikke bare hjelpemidler, men gir en total forvandling.

 

Et annet eksempel på dette er Robert Pattinson. Sjekk ut før-bildene av han som ligger på nettet.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva så? Alt så! Det har alt å si.

 

Hadde rollene deres vært bytta om, ville Zac Efron sittet hjemme og sagt "Ååå, MSg er så heit, kunne ønske jeg var så digg".

 

Han er søt pga. stylingen, det er ikke bare hjelpemidler, men gir en total forvandling.

 

Et annet eksempel på dette er Robert Pattinson. Sjekk ut før-bildene av han som ligger på nettet.

Men de fleste gutter/menn som blir virkelig kjent er ofte p.g.a at de ser bra ut.

 

Tenk om de hadde byttet ut Zac med en nerd med svære colabunnbriller og kanintenner?

Hvor berømt hadde han blitt?

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk han hadde blitt veldig berømt, nettopp fordi han ville stille som et motstykke til den perfeksjonerte illusjonen alle lever i om at alle skal og må se ut som skjønnhetsidealene.

 

Men sant som du sier at de fleste som blir kjente har ofte et fordelaktig bra utseende.

Lenke til kommentar
Tenk om de hadde byttet ut Zac med en nerd med svære colabunnbriller og kanintenner?

Hvor berømt hadde han blitt?

Linser, tannoperasjoner (ja, Robert Pattinson hadde stygge tenner (Edit: Ok, ikke stygge, men mindre pene)), sminke for å fremheve ansiktstrekkene, en flatterende hårfrisyre, en kul garderobe, og close-up zoom på film med mysende øyne og trutmunn, og denne nerden ville ikke vært til å kjenne igjen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Linser, tannoperasjoner (ja, Robert Pattinson hadde stygge tenner (Edit: Ok, ikke stygge, men mindre pene)), sminke for å fremheve ansiktstrekkene, en flatterende hårfrisyre, en kul garderobe, og close-up zoom på film med mysende øyne og trutmunn, og Quicko ville ikke vært til å kjenne igjen.

 

So? Hva vil du frem til?

 

Det understreker jo bare det jeg nettopp sa at, man lever i en verden som idealiserer den "perfekte" kropp og det "perfekte" utseende. Noen da tydeligvis så mye at de ønsker å ta operasjoner for å bli mer "riktig".

Endret av MSg
Lenke til kommentar

At Zac Efron er som mannen i gata.

 

Den eneste operasjonen her var tennene, og det var fordi n4w nevnte stygge tenner, som de fleste personer ikke har. Resten er styling.

 

Grunnen til at han tok de operasjonene var fordi filmsjefene krevde det. På film er tennene veldig tydelige, mens forskjellen ikke er så ekstrem i virkeligheten.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
At Zac Efron er som mannen i gata.

 

Den eneste operasjonen her var tennene, og det var fordi n4w nevnte stygge tenner, som de fleste personer ikke har. Resten er styling.

Hva så om Zac Efron er som mannen i gata? Han er da fortsatt ikke stygg? Jeg ser flere folk på gaten hver eneste dag som er tilsvarende og gjerne penere enn det Zac Efron er. Han kunne gjerne vært en av dem, men jeg ville mest sansynligvis fortsatt ment han var pen.

Lenke til kommentar
... og Quicko ville ikke vært til å kjenne igjen.

 

Sier gjerne ja takk til en ikke-plastisk makeover. Som de fleste her kunne jeg knust ungpikehjerter verden over etter støtteapparatet er ferdig med meg.

 

Hva så om Zac Efron er som mannen i gata? Han er da fortsatt ikke stygg? Jeg ser flere folk på gaten hver eneste dag som er tilsvarende og gjerne penere enn det Zac Efron er. Han kunne gjerne vært en av dem, men jeg ville mest sansynligvis fortsatt ment han var pen.

 

Når ble ikke stygg = heit? Det er jo trist at folk bruker han som et eksempel og ser opp til han når de i utgangspunktet ser like ut selv. Altså, at folk ikke er fornøyd med det de har, når det i prinsippet er godt nok.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Sier gjerne ja takk til en ikke-plastisk makeover. Som de fleste her kunne jeg knust ungpikehjerter verden over etter støtteapparatet er ferdig med meg.

Det er da ingen som hindrer deg i det?

 

Når ble ikke stygg = heit? Det er jo trist at folk bruker han som et eksempel og ser opp til han når de i utgangspunktet ser like ut selv. Altså, at folk ikke er fornøyd med det de har, når det i prinsippet er godt nok.

Dette handler da ikke om å se opp til noen fordi man er missfornøyd med seg selv. Men du skal være bra selvopptatt for å sitte og se opp til deg selv.

 

Hvorfor er det trist at folk bruker ham som eksempel for en pent menneske? Er det et snev av sjalusi jeg aner her? Som sagt vet jeg om ganske mange andre mennesker som jeg kjenner personlig som er penere i utseende og klesstilen enn det Zac Efron er. Men Zac Efron er en person det er større sjanse for at folk vet hvem er, og derfor er det lettere å bruke ham som eksempel enn å dra inn folk man kjenner privat og som ingen vet hvem er.

 

Skal jeg begynne å bruke deg eller andre random folk som eksempel på et pent menneske når det er snakk om pene mennesker? Det synes jeg kanskje blir litt uheldig.

 

Men føler dette ikke bærer noen steds frem, og ønsker du å diskutere mer kan du sende en pm.

 

Jeg mener en gutt skal være søt. Søt fremfor kjekk når som helst.

 

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Ja, helt enig med deg.

Jeg meg selv er en gamer, de fleste jentene drar seg bare unna meg, eller ungår å snakke med meg i det hele tatt. Har noen gode jente venner, men ingen jeg kan dele mine interesser med.

 

Og sikkert mange jenter ville valgt personer som Zac Efron istedefor en nerd/geek/gamer.

 

Aldri i helvete om jeg hadde valgt en gutt a lá Zac Efron foran en nerd/geek/gamer. Zac Efron creeps me out, ekleste fjeset jeg har sett på lang, lang tid. Han er sikkert kjedelig også. Når jeg tenker meg om kan jeg vel egentlig ikke nevne en eneste Hollywood-gutt jeg synes er tiltrekkende. De er så strigla og streite alle mann at jeg blir trøtt av å se på dem.

 

Jeg blir mer imponert av 1337 programming skillz enn en som tar 150 kg i benkpress, altså.

Lenke til kommentar
Og gutten skal være bra kjekk for at jeg skulle giddet å bli hos ham hvis han slo meg :b

Meg, f.eks? Nå slår ikke jeg da, men jeg er jo bra kjekk.. :!:

 

Du er jo det, men det blir litt kjedelig i lengden hvis du ikke utøver noen form for vold, liksom :ninja:

 

Nåh, det er få jenter her i verden som hadde sagt nei til Brad Pitt om han hadde stått der og vifta med kølla.. Selvom han nå snart er 100 år og ser prikk lik ut som da han var 20..

 

Brad Pitt har sikkert klamydia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...