Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?

Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

1. 1. .

• Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85

Anbefalte innlegg

Og bare så det er sagt, en gutt ikke være kjekk for å få seg dame. Og hva som oppfattes som kjekk er forøvrig nokså subjektivt. Jeg ville heller hatt en søt kjæreste enn en kjekk kjæreste, om jeg måtte velge. Kjekk meg her, og kjekk meg der...det betyr vel egentlig ikke så innmari mye uansett, gjør det vel?

Men hva legger du egentlig i søt?

Søt i utsendet eller søt som i oppførsel?

Syntes svaret var en anelse uklart. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hva legger du egentlig i søt?

Søt i utsendet eller søt som i oppførsel?

Syntes svaret var en anelse uklart. :blush:

Da snakker jeg selvsagt om søt som i utseendemessig, i og med at jeg stilte søt opp mot kjekk. Man kan jo ikke være kjekk i oppførsel. Eller...nei, det kan man ikke. Man kan være kjekkas, da.

Lenke til kommentar
Da snakker jeg selvsagt om søt som i utseendemessig, i og med at jeg stilte søt opp mot kjekk. Man kan jo ikke være kjekk i oppførsel. Eller...nei, det kan man ikke. Man kan være kjekkas, da.

Joda, men siden søt også kan brukes på begge områder ble jeg bare usiker.

Så hvis du ikke har noe imot det vil jeg gjerne at du velger mellom en av disse personene:

Søt utsende, dårlig oppførsel.

Kjekk utsende, både god og dårlig oppførsel.

Ikke så søt/kjekk, god oppførsel.

Vet ikke hvordan du setter standarene dine, men du skjøner vel kanskje hva jeg mener? :p

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Jøss, der måtte jeg si meg overasket.

Kjørte en sånn undersøkelse på ungdomskolen en gang.

32% ville tatt den søte

48% ville tatt den kjekke

20% ville tatt den mindre søte/kjekke

Nå var det ikke en stor skole. Men alikevel kunne jeg nesten forutse de tallene der.

Lenke til kommentar
Men det er sikkert fordi jeg er esksepsjonell, og fordi fjortiser strengt talt har litt andre prioriteringer i livet enn en i 20-årene.

Joda, det er sant nok.

Men du har jo de som aldri vokser opp.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Eller den mer eksreme typen: Han slår meg fordi han elsker meg.

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Pfft. Det er fordi jenter flest har dannet seg en forestilling om at nerder er slik og slik, og oppfører seg slik og slik. Et negativt bilde som har blitt dannet gjennom å se for mange amerikanske high-school serier og tenåringsfilmer.

Sannheten er heller at du ikke kan identifisere en nerd med mindre nerden selv gjør seg selv "gjenkjennbar". Selv om du er en mester i matematikk og kan ALT om Star Trek, betyr ikke det at du går rundt og løser ligninger dagen lang og bare snakker om sci-fi. Du kan faktisk velge å holde det helt for deg selv.

Dessuten, nerdejenter kan være ganske søte. Og de er generelt positivt innstilt til nerdete gutter.

Nerd =/= En person som hverken kan kle seg eller te seg.

Lenke til kommentar

Ja, helt enig med deg.

Jeg meg selv er en gamer, de fleste jentene drar seg bare unna meg, eller ungår å snakke med meg i det hele tatt. Har noen gode jente venner, men ingen jeg kan dele mine interesser med.

Og sikkert mange jenter ville valgt personer som Zac Efron istedefor en nerd/geek/gamer.

Lenke til kommentar
Og gutten skal være bra kjekk for at jeg skulle giddet å bli hos ham hvis han slo meg :b

Meg, f.eks? Nå slår ikke jeg da, men jeg er jo bra kjekk.. :!:

Og sikkert mange jenter ville valgt personer som Zac Efron istedefor en nerd/geek/gamer.

Zac Efron er jo heit da, no doubt about that. Men de fleste gamere (sett bort fra feite fjortenåringer med colabunnbriller og idiotiskt stor muskel i høyrearmen, evt. venstre hvis du er venstrehendt..) er normalt pene mennesker. Men du har jo untakene som bekrefter reglene her også; begge veier.

Jeg for min del synes en gutt skal være søt, kjekke gutter ser bare klysete ut. (ja, jeg er en mester i å generalisere, stereotypere og å sette folk i bås.

Nerder er søte.. Og de blir enda søtere når de vokser opp og blir millonærer..

Haha :!: Hear hear!

Lenke til kommentar
Og gutten skal være bra kjekk for at jeg skulle giddet å bli hos ham hvis han slo meg :b

Meg, f.eks? Nå slår ikke jeg da, men jeg er jo bra kjekk.. :!:

Zac Efron er jo heit da, no doubt about that. Men de fleste gamere (sett bort fra feite fjortenåringer med colabunnbriller og idiotiskt stor muskel i høyrearmen, evt. venstre hvis du er venstrehendt..) er normalt pene mennesker. Men du har jo untakene som bekrefter reglene her også; begge veier.

Jeg for min del synes en gutt skal være søt, kjekke gutter ser bare klysete ut. (ja, jeg er en mester i å generalisere, stereotypere og å sette folk i bås.

Nerder er søte.. Og de blir enda søtere når de vokser opp og blir millonærer..

Haha :!: Hear hear!

En anelse selvironi har vi alle godt av.

Jeg trodde alle kjekke gutter var klyser jeg :hmm:

Men her drar vi også frem fordommer. nerder/geeks/gamere hater kjekke gutter og the other way around.

Er det rart det er krig i verden?

Men som Melisma sa, så er det ofte penger som drar kvinnfolk :!:

Lenke til kommentar
Zac Efron er jo heit da, no doubt about that.

Zac Efron er da en gjennomsnittlig-pluss søt gutt som har fått hjelp av Hollywood-stylistene med styling, sminke, hår og klesstil, og en god del berømmelse (og dermed selvtillit) fra filmene hans.

Han hadde ikke vakt særlig oppsikt om han ikke ble oppdaget.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Zac Efron er da en gjennomsnittlig-pluss søt gutt som har fått hjelp av Hollywood-stylistene med styling, sminke, hår og klesstil, og en god del berømmelse (og dermed selvtillit) fra filmene hans.

Trodde man ble født kjendis jeg? :!:

Men mye til sang stemme har han ikke.

Ja, personligheten teller mye. Selvom gutten/jenta er pen, betyr ikke det at dette er en person man ønsker å tilbringe livet sitt med. Husk, pene mennesker kan spise bæsj dem og.

Det var jo en måte å ordlegge seg på. :p

Lenke til kommentar

Sånn er det jo med alle "kjendiser". Er jo en grunn til at vi har hørt om dem; nettopp fordi de har blitt oppdaget og dermed får hjelp til å komme seg ut i medias søkelys.

Hva så om han har fått hjelp til styling, sminke, hår og klesstil? Han er da fortsatt en heit fyr..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...