Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?


Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

  1. 1. .

    • Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85


Anbefalte innlegg

Nei og nei, for et tap! :p Vær så snill, TheMartine, gi oss en sjanse! *knust*

 

Anyway, for å gi et svar til trådstarter igjen, så SKAL en gutt være kjekk. :/ Ellers kan han ikke få seg dame. Faktisk er jeg litt i tvil om han i det hele tatt KAN kalles en gutt.

 

Ehr...er du ikke jente?

 

Forresten, litt sminke er ok. Som eyeliner hvis du spiller i rockeband. Men ellers nulltoleranse.

 

 

Og bare så det er sagt, en gutt ikke være kjekk for å få seg dame. Og hva som oppfattes som kjekk er forøvrig nokså subjektivt. Jeg ville heller hatt en søt kjæreste enn en kjekk kjæreste, om jeg måtte velge. Kjekk meg her, og kjekk meg der...det betyr vel egentlig ikke så innmari mye uansett, gjør det vel?

 

Nix, er en androgyn gutt som pleide å ha ambisjoner om å studere sminke. Hvordan gjettet du at jeg spiller i band forresten? >.o Men jeg vil minne om at sminke for menn ikke er forbeholdt musikere. :p Modeller, skuespillere, og TV-fjes bruker alle masse sminke. Trenger ikke se lengre enn til vår kjære statsminister Stoltenberg.

 

Og seff må ikke en gutt være kjekk for å få seg dame. Det burde være innlysende at folk har ulik smak. Og takk og lov for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hver gang ei jente ser en gutt, som er interessant, så er han kjekk.han er aldri søt.

jeg får ofte komplimenter om at jeg er så søt, snill, og alt det der, men det virker nesten ikke som om det er noe positivt.

 

hva er det egentlig dere jenter vil ha?

 

jeg synes selv at jeg har noe utseende, er snill, og alt slik, men det virker ikke som om jentene setter pris på det.

det virker som jentene vil ha de guttene som er kåte, frekke, tafsete, og slikt.

ikke de guttene som hjelper jenten, gir komplimenter, og lignende.

 

Nå skal du høre!

Alle jeg kjenner (utrolig mange jenter, tro meg) sier at det å være søt er en positiv ting! Jenter som vil ha tafsete, frekke, kåte gutter er de som ofte er slik selv (ganske mange det også, da).

Selv digger jeg snille gutter, komplimenter og alt slikt. Hvis gutten jeg liker sier jeg har en fin genser blir jeg bare gladere i ham. Uansett, hvis det er noen jenter som bare vil ha bad-boys som bare liker tafsing, så er de ikke verdt deg. Du sier du er snill og søt, og det er enormt positivt!

Lenke til kommentar
Nix, er en androgyn gutt som pleide å ha ambisjoner om å studere sminke. Hvordan gjettet du at jeg spiller i band forresten? >.o Men jeg vil minne om at sminke for menn ikke er forbeholdt musikere. :p Modeller, skuespillere, og TV-fjes bruker alle masse sminke. Trenger ikke se lengre enn til vår kjære statsminister Stoltenberg.

 

Og seff må ikke en gutt være kjekk for å få seg dame. Det burde være innlysende at folk har ulik smak. Og takk og lov for det.

 

Hvordan jeg gjettet at du spiller i band? Vel, for å si det sånn; jeg har en radar.

 

Angående sminke, så har jeg sikkert en nulltoleranse på det fordi jeg bruker fint lite sminke selv. Sminke er jo egentlig ganske ekkelt, men greit i små, smååå mengder. Jeg synes likevel det er best med sminkefrie og naturlige gutter, det er tross alt fint lite sminke kan gjøre for å gjøre dem noe annet enn mer feminine.

 

 

Nå skal du høre!

Alle jeg kjenner (utrolig mange jenter, tro meg) sier at det å være søt er en positiv ting! Jenter som vil ha tafsete, frekke, kåte gutter er de som ofte er slik selv (ganske mange det også, da).

Selv digger jeg snille gutter, komplimenter og alt slikt. Hvis gutten jeg liker sier jeg har en fin genser blir jeg bare gladere i ham. Uansett, hvis det er noen jenter som bare vil ha bad-boys som bare liker tafsing, så er de ikke verdt deg. Du sier du er snill og søt, og det er enormt positivt!

 

Litt tafsete må da være greit, ellers blir det jo bare pusing :whistle:

 

Trenger jo tross alt ikke være enten eller.

Lenke til kommentar

Gutter med sminke :thumbdown: Jeg vil ikke få sminkeflekker på klærna mine når jeg hiver meg over han og skal kline og herje :p

 

Husker jeg var interessert i en fyr som også var interessert i meg, plutselig drar han opp gjennomsiktig mascara og begynner og klæsje på som om han skulle vært ei dame.. hahaha, har aldri forsvunnet fortere ut døra hos noen som det jeg gjorde hos han da.. TURN-OFF!

 

 

carry on :wee:

Lenke til kommentar

Ja, advokater også.. liker en mann som "forsvare" meg hehe.. :p

 

 

Det burdte forresten vært påbudt at alle gutter måtte stille opp i bar overkropp og oljesølt olabukse for og mekke biler på søndager.. Da hadde jeg gått flere søndagsturer veit jeg! Og det er jo bare bra for helsa mi igjen, så ærlig talt, dette burdte vært påbudt! Jeg stemmer for sunn helse :woot:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Nå skal du høre!

Alle jeg kjenner (utrolig mange jenter, tro meg) sier at det å være søt er en positiv ting! Jenter som vil ha tafsete, frekke, kåte gutter er de som ofte er slik selv (ganske mange det også, da).

Selv digger jeg snille gutter, komplimenter og alt slikt. Hvis gutten jeg liker sier jeg har en fin genser blir jeg bare gladere i ham. Uansett, hvis det er noen jenter som bare vil ha bad-boys som bare liker tafsing, så er de ikke verdt deg. Du sier du er snill og søt, og det er enormt positivt!

Merkelig nok har jeg støtt på flere slike jenter den siste tiden.

Selvom de er både hyggelige og snille kan de også virke litt brå.

 

Nå er jeg en gutt, og har lest gjennom tråden med interesse. Har sett flere tips og råd.

Kanskje det burde testes? :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...