Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?


Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

  1. 1. .

    • Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener at attraktive gutter og jenters utseende kan deles inn i tre kategorier:

 

Søt - Pen/Kjekk - Sexy

 

Disse kan tilsynelatende overlappe hverandre, og kamufleres som noe annet enn de egentlig er, men tenk på dem som primærfarger ala magenta, gul og cyan. De såkalt "stygge" menneskene kan også deles inn på en lignende måte, men jeg vil ikke gå inn på det her.

 

Det finnes gutter og jenter med preferanser innenfor hver av disse tre kategoriene, så hvordan en gutt "skal" være blir en smaksak.

 

I tillegg til dette kommer "verdier" og ulemper som elegant, grasiøs, forførerisk, intelligent, atletisk, sjenanse (kan være både fordel og ulempe), sadistisk, o.l. Dette bidrar ytterligere til å gjøre spørsmålet ditt så og si umulig å svare på.

Lenke til kommentar

Du glemte å nevne penger.

 

Cash is king, vet du!

Mer sant enn hva kvinner vil innrømme...

 

 

Men jeg er jo kvinne. Og jeg har akkurat innrømmet det. Ergo: du tar feil.

Om din innrømmelse er ærlig, ekte og oppriktig så skal du jammen ha en stor takk!

 

En kan sitte mitt i verdens største samling med trofey wives og si at cash is king og bli skjelt ut som kvinnehater...

Lenke til kommentar
Til SLiguy: Torres ser bra ut, så det kan fort være et kompliment. Man kan likevel ha trekkene uten at man ser bra ut selv.

Har aldri sett på meg selv som stygg, og har aldri blitt kalt stygg av noen ( såvidt jeg vet? sikkert noen som synes det også, men har ikke hørt noe om det )

 

Noen har jo lurt på hvorfor jeg ikke hadde dame, fordi jeg ikke akkurat var "den styggeste ulven i flokken" som de så pent sa. Og jeg har blitt fått en del forskjellige responser til mitt utseende: "søt", "litt kjekk" og "jævelig pen", så det er lett å bli forvirret over hva man skal tro om seg selv.

 

Har jo fått en del negativ respons også da, men at dette ikke var relatert til mitt useende, men mer til min personelighet. ( kjedelig, rar, arrogant og "selvsentrert" osv ) hehehe det går mest i "RaR".

 

Tror det er vanskelig å vite hva man bør være når det gjelder utseende, egentlig fordi folk er så forskjellige i sine oppfatninger av hvordan denne rangeringen fungerer. Tror det beste er bare å slå seg til ro med at det er et komplement om du er søt, kjekk eller pen. Men gutter vil jo helst høre "kjekk" fremfor "søt", fordi det høres ut som du er barnslig eller ser barnslig ut. Gutter vil være "kjekkenTøff" isteden for den "søte gutten" som bruker alle sine mynter på en ødelagt brusautomat hver morgen og tror solen er det varmeste stedet på jorden( dumheter og usikkerhet som virker søtt etter hva jeg har erfart ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...