Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?


Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

  1. 1. .

    • Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, han i midten er søt, de to andre er kjekke.

 

Søte gutter har vel noe mykere former i ansiktet, mens kjekke gutter gjerne har mer maskuline og framtredende trekk.

 

Søt vs. kjekk har ingen verdens ting å si på utseendet. Jeg kan være begge, alt ettersom hvilken maske jeg velger. Man kan lære seg å være kjekk og man kan lære seg å være søt, vanskelig for veldig alfa menn å lære seg søthet, men det går ann.

Lenke til kommentar
Ser jo ut som han har et noe firkantet ansikt, med markerte øyenbryn og ganske bredt kjeveparti.

 

Jeg la merke til hvor mye øyenbrynene har å si for kjekkheten, men det er det eneste som jeg er enig i her. Legg merke til at American Idol-deltageren har like bredt eller bredere kjeveparti enn Efron, selv om jeg er helt enig i at det er vanskeligere å se at Efron er søt enn AmI-fyren (hovedsakelig pga. det runde hodet til sistnevnte).

 

 

Leonidas kom forresten ikke opp, men ser for meg han allerede. Skjegg kan være med på å skjule noen ellers feminine ansiktstrekk, så det er litt juks.

 

Edits: 4-5 stk. Skrivefeil, innhold, med mer.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Så en gutt kan se både søt og kjekk ut?

 

Det funker ikke for meg, altså. Det hadde i hvert fall vært et veldig merkelig fjes :b

Okai, hvis jeg ser på andre bilder av Efron, kan jeg vel helle mer mot søt. Det var kanskje noe med det stramme fjeset hans, versus den smilende og søte fyren ovenfor.

 

Legger et par av kommentarene dine ved siden av hverandre, for ekstra kontrast. Rart gutter blir forvirra, når 1 jente ikke klarer å bli enig med seg selv engang?

 

Tror ikke de som er redde for at de er søte trenger å deppe særlig over det. Jenter drar man uansett. Jeg er søt selv, og helt komfortabel med det.

 

Edit: Én ting jeg har glemt å nevne i tråden er at tykke mennesker ofte kan ha et rundt og søtt ansikt, for så å bli kantete og kjekk når de slanker seg. Litt sprøtt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Legger et par av kommentarene dine ved siden av hverandre, for ekstra kontrast. Rart gutter blir forvirra, når 1 jente ikke klarer å bli enig med seg selv engang?

 

Men jeg er jo enig med meg selv. Jeg uttalte meg om Efron utifra det ene bildet som ble lagt ut her, og der mener jeg fortsatt han ser mer ut som en kjekkas, enn en søt gutt. Hvis jeg ser litt rundt, derimot, kan jeg skjønne at han kan tippe mer over på søt-skalaen.

Lenke til kommentar
Hvorfor ønsker ikke unge jenter gutter som faktisk vil ta vare på dem, og gi dem masse omsorg; istedenfor de 'kjekke' som kun er ute etter fart, spenning og et knull eller to :(

Tror du virkelig jenter _ønsker_ det? Smaken er forskjellig, og tenåringsjenter har kanskje en tendens til å fly på badboys-gutta, men det går fort over når man leter etter noe litt mer særiøst enn 3-ukers"forhold". :p

 

 

Men litt synd det der, for da er de allerede brukt opp :tease:

Lenke til kommentar
Hvorfor ønsker ikke unge jenter gutter som faktisk vil ta vare på dem, og gi dem masse omsorg; istedenfor de 'kjekke' som kun er ute etter fart, spenning og et knull eller to :(

Tror du virkelig jenter _ønsker_ det? Smaken er forskjellig, og tenåringsjenter har kanskje en tendens til å fly på badboys-gutta, men det går fort over når man leter etter noe litt mer særiøst enn 3-ukers"forhold". :p

 

 

Men litt synd det der, for da er de allerede brukt opp :tease:

på mitt trinn er det ikke mange jenter som er ute etter -Badboys- gutta.

Lenke til kommentar

Har ikke lest all verden nå, men det er ganske viktig å huske på at utrykket "søt" gjerne ikke knytter seg opp til hvordan gutten ser ut, men også handlinger og situasjoner.

Jeg hadde en liten periode for et par år siden der jeg hadde en liten uvane med å si "søt" litt for ofte.

Når en kompis gjor noe dumt, sa noe som kanskje var litt feilformulert, dummet seg ut osv - så kom det en automatisk; "så søt...*sukk*^^" (Nei, de satte ikke pris på det :p)

Utseende-søt er vel ikke det beste "jeg vil ha deg"-komplimentet man kan få... Er jeg redd.

Tror de fleste vil ha en liten blanding. En som er kjekk, men som har øyeblikk der han kan vere litt "søt".

 

Kaller jeg noen "pen", så er de flotte og stilige (utseende, stil og personlighet).

Kjekk er vel mer... fint over midten? En som er kjekk er stilig og underholdende, og jobber seg mer opp mot pen.

 

Aaaagh.. Konklusjon; vi er svært vanskelige ^^

Endret av MsGreen
Lenke til kommentar

Det med søt vs kjekk har faktisk mye med utstråling å gjøre også. En gutt kan med første øyenkast gå under kategorien kjekk, men så ser man nye sider ved personen og da kan han plutselig bli søt, selv om han også er kjekk.

 

Dere gutter må ikke henge dere så mye opp i det. Sier jeg til en gutt at jeg syns han er søt, så er det et kjempe-kompliment. Det er i alle fall hundre ganger bedre å være søt, enn å ikke være noe som helst. Selv om man kanskje ikke blir betegnet som kjekk, så har man noe ved seg som folk syns er tiltrekkende.

 

Når det gjelder de bildene så gir det meg ikke noe inntrykk. Det øverste bildet kunne vært faren min, han i midten var altfor feminin etter min smak, og han nederste hadde bare masse fett hår i ansiktet. Der kan dere si hvor lite utseendet betyr i seg selv :p Utstråling og personlighet er alfa omega.

 

Hvordan bruker dere ordene søt og pen om oss jenter? Skal en jente være søt eller pen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...