Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?


Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

  1. 1. .

    • Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85


Anbefalte innlegg

Når det kommer til synet mitt på jenter, er søt og sexy ("kjekk" blir for rart til jenter, så bruker sexy her) som to helt separate skalaer for min del.

 

Ei jente kan score høyt på søt/lavt på sexy, eller lavt på søt/høyt på sexy. (Orker ikke tenke på om jeg kan definere ei jente som begge deler, så hopp over den delen).

 

Begge disse sortene er interessante for meg, uten at jeg kan sammenligne hvem som er best.

 

 

Nå kommer det også som sagt an på hva man legger i ordet, i tillegg til at jenter fort kan bruke søt om en liten baby i det ene øyeblikket, og så det samme ordet om en interessant mann etterpå. Ulik ladning gir ulike betydninger.

 

 

Til SLiguy: Torres ser bra ut, så det kan fort være et kompliment. Man kan likevel ha trekkene uten at man ser bra ut selv.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jeg trodde kjærligheten handlet om supply and demand.

Handlet om hva du sa for noe, på noe tilnermet norsk? "jeg ikke forstå" :dontgetit:

 

Du må tilpasse deg, mann!

 

Nei, jeg bare kødder. Eller egentlig ikke. Litt, kanskje. Saken er at man må kanskje ofre litt av seg selv for å kunne funke bra med et annet mennske. Ikke noen helomvending, altså.

 

Jo, det er jo greit. Men å forandre seg til noe man selv føler er negativt for at man skal "dra" damer/menn, det er jeg litt mer imot. :ph34r:

Lenke til kommentar
Syns det er fryktelig vanskelig å tolke hva søt betyr siden det er forskjellig fra jente til jente hva de legger i å være søt. En fellesnevner (tror jeg) er at det er en man ikke kan tenke seg et forhold med.

 

Tror vel akkurat det varierer veldig fra person til person...

 

Edit: Dobbel quoting og masse dritt....

Endret av hvorre
Lenke til kommentar
Går kul under kjekk? Syns det er fryktelig vanskelig å tolke hva søt betyr siden det er forskjellig fra jente til jente hva de legger i å være søt. En fellesnevner (tror jeg) er at det er en man ikke kan tenke seg et forhold med.

Kul har ingenting med utseendet å gjøre. Ser noen kul ut så er det nesten garantert fordi de har en interessant stil, ikke fordi de har et utseendet som sier "kul".

Lenke til kommentar
Hver gang en jente kaller meg søt, VET jeg at jeg er hennes nye homsevenn. Søt er ikke bra hvis du ønsker mer enn et vennskap.

 

haha, der seie du noko. Fyste gongen eg vart kalla søt på ein fest vart eg bråkjekk og smigra, men etterkvart har eg skjønt det er ikkje noko spes godt komplimang lenger. kattongar er søte, gutar (eg) vil vere kjekk som ein hunk

Lenke til kommentar
Vet da om mange som har sagt at kjæresten deres er søt.

Sikkert bare noen vrangforestillinger noen gutter har fått for seg fordi de heller vil være kjekke enn søte ;p

 

Jeg tenker mer slik at en gutt kan se kjekk ut, og oppføre seg søtt. Han kan jo se søt ut også, men det er ikke mulig å oppføre seg kjekt.

 

Hadde jeg forøvrig måtte velge mellom en søt gutt og en kjekk gutt, med akkurat samme personlighet, hadde jeg gått for den søte.

Lenke til kommentar

Helt klart.

 

Jeg husker godt at jeg som tenåring ofte kallte de guttene jeg var forelska i for søte . "Fy søren han er så søt!!" Husker også jeg ble kraftig irrettesatt hvis jeg på den tiden sa til en kjæreste at han var søt. Det heter ikke søt, det heter kjekk!

 

Jeg hadde også en veldig snill nerdevenn da jeg var 15-16 år. Han var søt på en annen måte igjen. Klossete, sjenert men veldig snill. Det var søtt, selv om jeg ikke så på han som ett kjæresteemne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...