Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Skal en gutt være søt, eller kjekk?

Gjest Malley

Skal en gutt være søt, eller kjekk?  

245 stemmer

1. 1. .

• Søt
      54
    • Kjekk
      106
    • Annet/vet ikke
      85

Anbefalte innlegg

Jeg får alltid(nesten) høre jentene si at jeg er søt og alt det der, men aldri at jeg er kjekk. Er også noen som syns at jeg utseende messig er ganske pen.

Selv om mange syns jeg er søt blir det ikke stort på meg. Dette kan være tilfeldig, men etter erfaring vil jeg si at jenter liker best kjekke gutter.

(avateren er bare et bilde som passer til nicket, hverken det eller nicket representerer meg på noen måte, annet enn at jeg syns gimper er ustyrtelig morsomt) :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg blir betegnet som søt, snill og at den som får meg er skikkelig heldig, du er en gutt alle jenter burde hatt og alt sånn av alle venninne jeg har, men jeg er alikevel uheldig med kvinnfolk =/

Sånn jeg ser det så er søt noe man sier for ikke å såre den man sier det til.

Kjekk utkonkurrerer søt.

Kjekke gutter har dame i ett, er ofte drittsekker og alle angrer på at de var i lag med de.

Søte gutter har sjelden dame, oppfører seg ordentlig, men blir fort for kjedelig.

Mine ord.

Lenke til kommentar
Det er rart det der, ja...synes også det ofte virker som om jenter foretrekker drittsekker.

7357982[/snapback]

De gjør det. Helt til de blir lei av å bli behandla dårlig, endelig tar til vettet og skaffer seg en nerd.

Jeg er heldigvis på sistnevnte stadie ;)

Og ang. søt og kjekk... er det samme som søt og pen til jenter. Og hva var det noen svarte da? Søt er sånn man blir kjæreste med, pen er sånn man knuller. Så da betyr det at søt blir man sammen med, og kjekk knuller man...?

Selv går jeg for Ole Brumm her altså... men når man liker noen synes de jo at de er kjekke uansett.

Men for å være helt ærlig: Det er ikke dårlig å bli kalt søt, men kanskje bedre å bli kalt kjekk. Det innebærer kanskje at man er mer interessert. Men, nice guys finish, det er min teori. Så vær søt, men ha personlighet for det. Søt med personlighet er best!

Lenke til kommentar
De vil ha de guttene som er kåte, frekke, tafsete, og slikt.

ikke de guttene som hjelper jenten, gir komplimenter, og lignende.

7313896[/snapback]

Jenter er ofte grådig dårlig på å ta komplimenter slik at de rett og slett kan virke avvisende når du gir komplimenter til dem, fordi de blir pinlig berørt. I en sånn situasjon blir det liksom "tryggere" å forholde seg til dem som ikke sier/gjør snille ting, for det utfordrer ikke jentens syn på verden om at ingen kan synes hun er søt eller interessant :)

7314758[/snapback]

thats why :dontgetit:

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar

Zappza: Akkurat slik føler jeg det også. Jeg blir kalt søt, grei, morsom, forsiktig og vil alltid det beste for andre... likevel blir alle jentene jeg kjenner kun gode venner med meg. Egentlig veldig trist, ettersom at jeg faktisk får følelser og begynner å tro at det kan bli noe. Når jeg da ser henne dagen etterpå flørte med en av 'Bad Boys' gutta, så lurer jeg på hva jeg gjør feil? Gjør jeg noe galt? Er vi søte for kjedelige? :cry:

Hvorfor ønsker ikke unge jenter gutter som faktisk vil ta vare på dem, og gi dem masse omsorg; istedenfor de 'kjekke' som kun er ute etter fart, spenning og et knull eller to :(

Lenke til kommentar
Zappza: Akkurat slik føler jeg det også. Jeg blir kalt søt, grei, morsom, forsiktig og vil alltid det beste for andre... likevel blir alle jentene jeg kjenner kun gode venner med meg. Egentlig veldig trist, ettersom at jeg faktisk får følelser og begynner å tro at det kan bli noe. Når jeg da ser henne dagen etterpå flørte med en av 'Bad Boys' gutta, så lurer jeg på hva jeg gjør feil? Gjør jeg noe galt? Er vi søte for kjedelige?  :cry:

Hvorfor ønsker ikke unge jenter gutter som faktisk vil ta vare på dem, og gi dem masse omsorg; istedenfor de 'kjekke' som kun er ute etter fart, spenning og et knull eller to :(

7373086[/snapback]

Dood. We are living in the same world :hrm:

Akkurat sånn har jeg det veeeldig ofte :(

Lenke til kommentar
Dood. We are living in the same world :hrm:

Akkurat sånn har jeg det veeeldig ofte :(

7373123[/snapback]

Det som blir så fortvilt, er at en ender opp med å være usikker på seg selv. Når jeg nå treffer en ny jente, så tør jeg aldri å være litt frempå og kanskje foreslå ting - er jeg bare en søt gutt som hun vil ha som venn, eller kunne hun tenke seg noe mer? Eller er hun en av de "vanlige" som kun vil ha en kjekk kjæreste som hun kan vise frem til alle? Men på en annen side - kanskje hun faktisk ønsker all omsorgen et seriøst forhold innebærer? Søren, jeg blir så forvirra! :no:

Jeg håper at jentene vil forstå sitt eget beste når de blir eldre.. har liksom så lyst til å kunne treffe en jente som jeg kan dele mine ferier, mine opplevelser og mine tanker med. Savner liksom nærheten et forhold kan gi :( Og når man blir så usikker på hva andre tror, holder man liksom alt dette man så gjerne vil gi tilbake. :ermm:

Endret av freq_flyer
Lenke til kommentar
Det som blir så fortvilt, er at en ender opp med å være usikker på seg selv. Når jeg nå treffer en ny jente, så tør jeg aldri å være litt frempå og kanskje foreslå ting - er jeg bare en søt gutt som hun vil ha som venn, eller kunne hun tenke seg noe mer? Eller er hun en av de "vanlige" som kun vil ha en kjekk kjæreste som hun kan vise frem til alle? Men på en annen side - kanskje hun faktisk ønsker all omsorgen et seriøst forhold innebærer? Søren, jeg blir så forvirra!  :no:

Jeg håper at jentene vil forstå sitt eget beste når de blir eldre.. har liksom så lyst til å kunne treffe en jente som jeg kan dele mine ferier, mine opplevelser og mine tanker med. Savner liksom nærheten et forhold kan gi  :(  Og når man blir så usikker på hva andre tror, holder man liksom alt dette man så gjerne vil gi tilbake. :ermm:

7373580[/snapback]

De her ute har begynt å skjønne at det er bedre med en kosebamse enn en gængster... Synd at det er for sent nå da :hmm:
Lenke til kommentar
Zappza: Akkurat slik føler jeg det også. Jeg blir kalt søt, grei, morsom, forsiktig og vil alltid det beste for andre... likevel blir alle jentene jeg kjenner kun gode venner med meg. Egentlig veldig trist, ettersom at jeg faktisk får følelser og begynner å tro at det kan bli noe. Når jeg da ser henne dagen etterpå flørte med en av 'Bad Boys' gutta, så lurer jeg på hva jeg gjør feil? Gjør jeg noe galt? Er vi søte for kjedelige?  :cry:

7373086[/snapback]

Om det ikke er pga de søte guttene man blir homo, er det i hvert fall en heldig bivirkning. :wee:

Men seriøst, søte gutter er ofte også beskjedne og ødelegger lett for seg selv ved å være for tilbakeholdne. Jeg er beskjeden og tilbakeholden, men får høre hvor søt og snill jeg er veldig ofte, og jeg er evig singel.

Lenke til kommentar
Men seriøst, søte gutter er ofte også beskjedne og ødelegger lett for seg selv ved å være for tilbakeholdne. Jeg er beskjeden og tilbakeholden, men får høre hvor søt og snill jeg er veldig ofte, og jeg er evig singel.

7376638[/snapback]

Samme her. De fleste damer ser ut til å like meg, men jeg må inrømme at jeg er litt beskjeden, og noen syns jeg ser direkte sint ut, men jeg er jo ikke sint, lol.

Lenke til kommentar

7376638[/snapback]

Samme her. De fleste damer ser ut til å like meg, men jeg må inrømme at jeg er litt beskjeden, og noen syns jeg ser direkte sint ut, men jeg er jo ikke sint, lol.

7376682[/snapback]

Haha, morsomt å høre! :p

Selv får jeg ofte høre at jeg ser trist ut. Det hjelper ikke akkurat på selvtilliten... :ermm:

"Vegard, er det noen som har dødd, eller?"

Lenke til kommentar

7373086[/snapback]

Tror du virkelig jenter _ønsker_ det? Smaken er forskjellig, og tenåringsjenter har kanskje en tendens til å fly på badboys-gutta, men det går fort over når man leter etter noe litt mer særiøst enn 3-ukers"forhold". :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...