rvenes Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hallo... Får ikkje til å starte bf2'n min etter at eg satte i nytt skjermkort, eit GeForce 8800 GTX fra XFX. Kortet fungerer fint i CS:S og andre spel. Har sletta alt av bf2 på pc'n min og reinstallert det, og patcha med siste 1.41 patch. Når eg starter snarvegen, så høyrer eg cd-romen snurre opp, så ser eg ein kvit firkant, også roer dvd-romen seg, så skjer det ingenting meir. Den kvite firkanten er det den bf2 logoen som skal være inni. PC'n er ikkje overklokka. Noken som har noken tips til dette? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hallo... Får ikkje til å starte bf2'n min etter at eg satte i nytt skjermkort, eit GeForce 8800 GTX fra XFX. Kortet fungerer fint i CS:S og andre spel. Har sletta alt av bf2 på pc'n min og reinstallert det, og patcha med siste 1.41 patch. Når eg starter snarvegen, så høyrer eg cd-romen snurre opp, så ser eg ein kvit firkant, også roer dvd-romen seg, så skjer det ingenting meir. Den kvite firkanten er det den bf2 logoen som skal være inni. PC'n er ikkje overklokka. Noken som har noken tips til dette? 7313872[/snapback] kan vær feil driver, jeg har hat problemer på BF2 fordi ikke driveren passet men foralldell det kan jo vær noe anet Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 bruker den siste fra nvidia.com Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Prøv heller ForceWare 96.98 Den er kun til 8800 og bla MS WHQL godkjent. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Prøvd den som du anbefalte også, samme resultat... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 eh... trur eg fant ut kordan eg skal få starta bf2 nå... bare i starte det fleire ganger, før den første bf2.exe faller ut av task managern. Det har fungert nå eit par ganger, og vis det er det som skal til, så er det heilt ok for meg! Har siste x-fi driver og nvidia driver nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå