Gjest Gjest_Kalle_* Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Heisann. I løpet av de siste dagene har jeg fått kraftig vondt i rumpa. Dette gjelder kun venstre rumpeball, og oppleves som ei kraftig svie. Dette skjer kun når jeg foretar meg ting som å gå fra en stående posisjon til å sette meg, og når jeg bruker fingeren for å kjenne etter. Det oppleves som en intens svie, og altså kun på venstresida av rumpa. Jeg tenkte kanskje dette var en kvise eller noe sånt, men når jeg kjenner etter, fordeler smerten seg utover et større område, men ikke hele venstredelen. Hva kan dette skyldes, og bør jeg vente noen dager og se hva som skjer, før jeg foretar meg noe? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Syns det hørtes ganske ille ut.. Ville ringt lege å spurt, eller dratt til en lege.. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Blåmerke? Du har ikke ligget feil, eller slått deg på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Kalle_* Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Legen sa det var en diger "børder" som han kalte det. Skikkelig svie å sitte, og nå må jeg kanskje på lokalbedøvelse og skjære den opp. Nå skal jeg gå på antibiotika i to dager først, så får vi se om den går ned. Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Uff, hørtes ikke godt ut! God bedring 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Legen sa det var en diger "børder" som han kalte det. Skikkelig svie å sitte, og nå må jeg kanskje på lokalbedøvelse og skjære den opp. Nå skal jeg gå på antibiotika i to dager først, så får vi se om den går ned. 7322429[/snapback] ouch.. ja lykke til Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Legen sa det var en diger "børder" som han kalte det. Skikkelig svie å sitte, og nå må jeg kanskje på lokalbedøvelse og skjære den opp. Nå skal jeg gå på antibiotika i to dager først, så får vi se om den går ned. 7322429[/snapback] Kan du si noe om hva en "børder" er? Er det en lokal infeksjon? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er sikkkert som feks når du har bola, så har brukt samme sprøye flere ganger, så danner det seg en " bulk" en relativt stor kul som det kommer verk osv fra på innsiden og denne vil føles ganske så vondt. Det jeg lurer på er hvordan du fikk den ? Satt deg på noe skarpt, som feks metall stang - Spiss ? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Kalle_* Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er sikkkert som feks når du har bola, så har brukt samme sprøye flere ganger, så danner det seg en " bulk" en relativt stor kul som det kommer verk osv fra på innsiden og denne vil føles ganske så vondt. Korrekt, men nå har jeg ikke brukt noen sprøyte da Det jeg lurer på er hvordan du fikk den ? Satt deg på noe skarpt, som feks metall stang - Spiss ? 7328645[/snapback] Jeg har virkelig ikke aning, kan ikke huske jeg hr vært borti noe spesielt de siste dagene.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ouch, dette hortes ikke godt ut. Ta det med ro under antibiotika kuren. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er sikkkert som feks når du har bola, så har brukt samme sprøye flere ganger, så danner det seg en " bulk" en relativt stor kul som det kommer verk osv fra på innsiden og denne vil føles ganske så vondt. Det jeg lurer på er hvordan du fikk den ? Satt deg på noe skarpt, som feks metall stang - Spiss ? 7328645[/snapback] aha! en absess er det altså. Takk Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har hatt det samme på samme sted det gikk over av seg selv etter en 2 ukers tid, men gud det var helt jævlig og sitte spesst på skole osv Lenke til kommentar
asoris Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Børder, er vel det som enkelte kaller "kong"? De dukker vel opp helt av seg selv tror jeg. En behøver ikke ha gjort noe for å få de. Huff.. Høres ikke godt ut det der nei. Håper du er på bedringens vei. Endret 11. desember 2006 av asoris Lenke til kommentar
audible Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Altså absess med verk ( puss, betennelse ). Slikt kan jo bare oppstå. Sikker på at du ikke har spist ølkorker på fylla og at de har sagt hei på vei ut :!: Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hehe, hadde glemt av denne tråden jeg. Er aldri på fylla, såeh Kan bekrefte at det gjorde sinnsjukt vondt å både gå og sitte; men det gikk over etter én dag med antibiotika Lenke til kommentar
Cleopatra Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 En børdde er det vi på trøndersk kaller en MEGAkvise... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå