Gå til innhold

Gamesiter som oppdateres ofte

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en GOD internett side som oppdateres ofte innen spill som just har kommet ut?

finner aldri noen=(

"Mess with the best, Die like the rest" Sa chrash override i hackers som jeg anbefaler på det varmeste=)

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-14 10:21 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-14 10:17, skrev Smyagol:

Gamer oppdateres ikke ofte og det heller ingen hemmelighet.

Antageligvis vet du ikke hvor mye arbeid som ligger bak Gamer.no slik siten er i dag, siden du går slik ut. Per i dag har vi også en litt annen målgruppe en de som er ute etter on-the-minute-oppdateringer. Ønsker man det finnes det utallige andre nettsteder. Vi fokuserer på dybde og utfyllende informasjon i våre artikler/omtaler/features. Når vi får et bra publiseringssystem vil også vi starte med mange oppdateringer hver dag.

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-14 10:26 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-14 10:23, skrev TST:

...Per i dag har vi også en litt annen målgruppe en de som er ute etter on-the-minute-oppdateringer. ...

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-14 10:26 ]</font>

men det er jo det han etterlyser:

Quote:

Er det noen som har en GOD internett side som oppdateres ofte innen spill som just har kommet ut?

finner aldri noen=(

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-14 10:17, skrev Smyagol:

Gamer oppdateres ikke ofte og det heller ingen hemmelighet.

Antageligvis vet du ikke hvor mye arbeid som ligger bak Gamer.no slik siten er i dag, siden du går slik ut. Per i dag har vi også en litt annen målgruppe en de som er ute etter on-the-minute-oppdateringer. Ønsker man det finnes det utallige andre nettsteder. Vi fokuserer på dybde og utfyllende informasjon i våre artikler/omtaler/features. Når vi får et bra publiseringssystem vil også vi starte med mange oppdateringer hver dag.

Tor-Steinar Tangedal

Da antok du feil. Men det stemmer fortsatt at Gamer ikke oppdateres ofte i forhold til sider slik som han spør om.

Jeg vet veldig godt at Gamer gir gode og utfyllende omtaler av spill og andre ting og klager ikke på det.

[ Denne Melding var redigert av: Smyagol på 2002-11-14 11:04 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-14 11:03, skrev Smyagol:

Da antok du feil. Men det stemmer fortsatt at Gamer ikke oppdateres ofte i forhold til sider slik som han spør om.

Det er sant, og det er vi også klar over. Men du fikk det til å se ut som om vi generelt oppdateres dårlig, og det var det jeg ikke var enig i. Det blir fort et knyttneve i trynet for oss som jobber hardt med Gamer.no uten å få stort igjen for det. Så da var det oppklart. :smile:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på gamer.no. Menneskene bak denne siden gjør en kjempe-jobb, syns nå jeg. Tenk hvor mange timer, dager og kvelder de bruker for å gjøre siden så bra som mulig. Og det gjør de for oss! Dessuten slipper vi alt mas fra pop-up reklamer som dukker opp her og der(som enkelte andre spill-sider har). I stedet for å klage syns jeg leserne bør gjøre som meg; trykke en gang på reklamen, som ligger ganske diskrè, et eller annet sted på siden!

Lenke til kommentar

Det er som Tor-Steinar sier. Når vi får et bra publisering-system oppe å går, da vil vi kunne gi dere mange flere nyheter daglig.

Slik som det er i dag, må vi oppdatere på en svært komplisert måte. Det kan fort ta over en halvtime å fra man begynner å skrive på en artikkel, til den er på siden.

Som alltid, gode ting kommer til dem som venter.

Lenke til kommentar

Quote:

Sure. Sier dem alle.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 08:14, skrev en mann:

Quote:

Sure. Sier dem alle.

Takk. Du vet å såre mennesker. Syns du viser tegn på svært liten respekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...