Espen_^ Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 hehe Du viser virkelig medfølelse Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Noen som vet om en skjerm (lcd) med !!!!LAV!!!! lystyrke Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 er det ikke dårligere med lavere? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Skal ha på båter, så mye lys som det er på vanlige er det uaktuelt. hvorfor? når Du får lyset av skjermen i trynet om natta ser du INGENTING ut av vinduet. Ikke så tøft å gå på land akkurat! Så derfor trenger jeg en med LAV lystyrke Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Caveman D blir en eizo l365 på meg oxo Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 kult :smile: :smile: :wink: Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Jeg har hatt LCD-skjerm i litt over 3 år nå og er MEGET godt fornøyd. Siden jeg er linse-bruker merket jeg straks forbedring når jeg skiftet fra CRT til LCD. Prøv å plasser en CRT ved siden av en LCD og se forskjellen :wink: CRT'n blir mildt sagt j***** å se på. Meget uskarp og den blender deg nesten :wink: Legger til at jeg aldri har spilt PC-spill og er ikke avhengig av rask skjer :smile: Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Jeg kjøper ikke noe LCD-skjerm før 17" kommer ned på det nivået som 15" er på nå. Jeg kan ikke tenke meg å ha en skjerm som er mindre enn 17" CRT. Foxtrot Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2001 den lcden jeg skal kjøpe er 0.5 cm kortere diagonalt enn min crt 17". det er ikke snakk om stor forskjell... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Dell selger en 20' LCD til ca. 16 000 kr. Ikke dumt... Selv har jeg en 15' Samtron LCD, fungerer utmerket. CRT er kanskje noe bedre til spill og video, men jeg bruker skjermen 99,9 % til kontoroppgaver. Det krystallklare bildet er overlegent min gamle 19' CRT. En dum ting med LCD-skjermer er fargegjengivelsen. Gode CRT-skjermer er en god del bedre her; dvs. at de kan vise flere og mer korrekte farger. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå