RiFkinD Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Heisann. Jeg skal ha en skolepc, går 1vk og pålagt å kjøpe. Pcen skal bli brukt hver skoledag, så den burde vær litt slitesterk. Av oppgaver, så vil den av og til bli brukt til spilling. gjerne litt soft cs spilling i friminuttene. Vil vel av og til kjøre photoshop og litt bilderedigering, men aldri store tunge oppgaver. Eksternt skjermkort med egen ram er positivt Pcen må vær fra 8000-10 000 kr, og av merket hp eller acer, pga rabattordning. Jeg tenkte på dobbelt kjerne? noe synspunkter på det? må også vær trådløst nettverk, og helst s-video ut. Andre ting: 15" skjerm holder i massevis 1280*800 er minimum batterikapasitet betyr ikke all verden Noen som har noe å anbefal? Hva burde jeg lete etter? Endret 19. november 2006 av RiFkinD Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Ingen som har noe å anbefal? burde jeg satse på å kjøp dobbeltkjernet cpu ? eller er det unødvendig så tidlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå