Gå til innhold

Fight Night 3. X360 vs PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha!  det er det verste eg har sett!

Bra eg har Xbox 360^^

7313696[/snapback]

Dette kan være grunnen at GPU til PS3 har 256 MB minne

Noen som har en annen forklaring hva som har skjedd her?

Bokserene ser veldig bra ut på PS3 versjonen

Endret av avanore
Lenke til kommentar
haha!  det er det verste eg har sett!

Bra eg har Xbox 360^^

7313696[/snapback]

Dette kan være grunnen at GPU til PS3 har 256 MB minne

Noen som har en annen forklaring hva som har skjedd her?

7313705[/snapback]

ikkje veit eg men eg syntest kansje PS3 hadde litt bedre fighters men bakgrunnen minner jo om nes tia, photoshop kansje?....

Lenke til kommentar
ikkje veit eg men eg syntest kansje PS3 hadde litt bedre fighters men bakgrunnen minner jo om nes tia, photoshop kansje?....

7313721[/snapback]

Leter etter andre bilder til PS3 med folk i bakgrunn, finner ingen ennå. Ikke rart de har gitt ut bilder, om bakgrunnen til PS3 ser slik ut

Lenke til kommentar
Fatter egentlig ikke hvorfor EA gidder å bruke så mye tid på å forbedre FNR3 når de heller kunne ha jobbet med FNR4, og gitt ut det til både 360 og PS3 til våren.

7313860[/snapback]

Vel, hovedsakelig pga han som ledet teamet når de laget round 3 jobber for tiden med det nye def jam spillet. Som ser ganske bra ut. Når han er ferdig med det tar han nok styringen over det som er påbegynt av FNR4 ;)

Men tilskuerne vil nok se bra ut i fullversjonen. Kan ikke tenke meg noe annet. Selv om GPUen har bare 256mb ram, så er det desto ganske rask ram.

Så skulle gå bra det. Pluss de har jo Cell til hjelp. (viss de har noen ide på hvordan de skal kode til den da....heh)

Tror dette blir et bra spill. De har ivertfall gjort bokserne utrolig mye bedre. Å de så jo kanon ut på 360. Her er de bare :dribble:

Lenke til kommentar
Legg merke til folkene i bakgrunnen

X360

Link

PS3

Link

7313680[/snapback]

Hehe... Rimelig dårlig de, ja, i forhold...

Jeg vet at de satser på å lage bokserne mer detaljerte i PS3-versjonen, kanskje de måtte ofre publikum? Uansett, jeg syns bokserne er mer detaljerte, men samtidig ser de mer plastikk ut. Se litt på han bokseren til høyre, ser ikke akkurat ekte ut. Og boksehanskene skinner for mye. Det er også tilfelle i PS3-versjonen av NBA 07, sammenlignet med X360-versjonen.

Men tilskuerne vil nok se bra ut i fullversjonen. Kan ikke tenke meg noe annet. Selv om GPUen har bare 256mb ram, så er det desto ganske rask ram.

Det er ikke hastigheten på RAM'en som er den avgjørende faktoren, men kapasiteten.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...