skrujern1 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har installert XP og VistaRTM X64 på to forskjellige hardisker. Har gjort dette før med tidligere versioner av Vista. Men nå så ville ikke XP legge seg under multiboot menyen. Jeg prøvde å legge til xp til multiboot med EasyBDC, men heller ikke dette får XP til å starte. Det eneste forskjellen fra nå og tidligere var at jeg kjørte Vista X86 istedet for X64 som jeg gjør nå Lenke til kommentar
nifty Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har installert XP og VistaRTM X64 på to forskjellige hardisker. Har gjort dette før med tidligere versioner av Vista. Men nå så ville ikke XP legge seg under multiboot menyen. Jeg prøvde å legge til xp til multiboot med EasyBDC, men heller ikke dette får XP til å starte. Det eneste forskjellen fra nå og tidligere var at jeg kjørte Vista X86 istedet for X64 som jeg gjør nå 7313666[/snapback] Og RTM versjonen er lovlig eller ? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Og RTM versjonen er lovlig eller ? 7314568[/snapback] Hva faen har det med saken å gjøre? ___ Trådstarter: Vet ikke hvordan det er med Vista x64, ettersom jeg aldri har brukt det, men jeg antar at Vista ikke finner XP siden det er x86. Aner ikke hvorfor, men du kan jo prøve med en annen bootloader. Acronis Boot Loader fungerer knall, og finner alle operativsystem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå