dynamittharry Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg lagde den tråden bare for og se hvordan dere reagerte! Dere reagerte akuratt som jeg hadde trodd :!: hvorfor stenger dere en tråd bare for at det er skrivefeil i den? Dere blir helt vill vist dere ser en eneste skrive feil! må bare si at dere er ganske så arogante, er jo ikke alle som er like "gode"som dere og skrive! Skamm dere! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du lever farlig. Rapporteres igjen. Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Du lever farlig.Rapporteres igjen. 7313414[/snapback] ja du skal bare raportere så mye du vil! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Denne tråden er jo akkurat like elendig skrevet. For å begynne med noe, så skrives "Hvorfor" med H. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kan du ta på meg? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det skrives "skam", og dette er NOK en meningsløs tråd. IBTL nr. 2. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Priceless. Lukter jeg en liten ban? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hva er lukten? Er det lukten av 5 uker utestengelses-kaken? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 ***Posting in a legendary thread*** Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Nei, den ble stengt fordi posten din ikke ga noen mening. "orfor er deere her er dere treeige? deeje skuffejr mij sjikkeli nå " Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Lurer på om dette topicet greier å komme seg til andre siden før den stenges jeg? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg lagde den tråden bare for og se hvordan dere reagerte! Dere reagerte akuratt som jeg hadde trodd :!: hvorfor stenger dere en tråd bare for at det er skrivefeil i den? Dere blir helt vill vist dere ser en eneste skrive feil! må bare si at dere er ganske så arogante, er jo ikke alle som er like "gode"som dere og skrive! Skamm dere! 7313404[/snapback] Kan du ikke skrive, så la vær å skrive på et diskusjonsforum. Er man blind kan man heller aldri bli pilot, sånn er livet... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg lagde den tråden bare for og se hvordan dere reagerte! Dere reagerte akuratt som jeg hadde trodd :!: hvorfor stenger dere en tråd bare for at det er skrivefeil i den? Dere blir helt vill vist dere ser en eneste skrive feil! må bare si at dere er ganske så arogante, er jo ikke alle som er like "gode"som dere og skrive! Skamm dere! 7313404[/snapback] Kan du ikke skrive, så la vær å skrive på et diskusjonsforum. Er man blind kan man heller aldri bli pilot, sånn er livet... 7313460[/snapback] Og hvis man ikke liker å sove kan man ikke jobbe på madrassfabrikk :/ Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kan du ikke skrive, så la vær å skrive på et diskusjonsforum. Er man blind kan man heller aldri bli pilot, sånn er livet... 7313460[/snapback] QFT dynamittharry: Du bør få med noe å diskutere i 1. post. "Haha dere er grammatikkhorer!" Er ikke et godt utgangspunkt Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg lagde den tråden bare for og se hvordan dere reagerte! Dere reagerte akuratt som jeg hadde trodd :!: hvorfor stenger dere en tråd bare for at det er skrivefeil i den? Dere blir helt vill vist dere ser en eneste skrive feil! må bare si at dere er ganske så arogante, er jo ikke alle som er like "gode"som dere og skrive! Skamm dere! 7313404[/snapback] Kan du ikke skrive, så la vær å skrive på et diskusjonsforum. Er man blind kan man heller aldri bli pilot, sånn er livet... 7313460[/snapback] Og hvis man ikke liker å sove kan man ikke jobbe på madrassfabrikk :/ 7313465[/snapback] Ja og kan man ikke knytte skoene sine kan mna aldri vinne VM i skoknytting... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det begynner tydelegvis å bli litt seint for enkelte. Eg trur vi takker for i dag og sender enkelte til sengs utan kveldsmat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg