Gå til innhold

vorfor er du medlem av diskusjon.no meningsløs?

dynamittharry

Anbefalte innlegg

Jeg lagde den tråden bare for og se hvordan dere reagerte! Dere reagerte akuratt som jeg hadde trodd :!: hvorfor stenger dere en tråd bare for at det er skrivefeil i den? Dere blir helt vill vist dere ser en eneste skrive feil! må bare si at dere er ganske så arogante, er jo ikke alle som er like "gode"som dere og skrive! Skamm dere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lagde den tråden bare for og se hvordan dere reagerte! Dere reagerte akuratt som jeg hadde trodd :!:  hvorfor stenger dere en tråd bare for at det er skrivefeil i den? Dere blir helt vill vist dere ser en eneste skrive feil! må bare si at dere er ganske så arogante, er jo ikke alle som er like "gode"som dere og skrive! Skamm dere!

7313404[/snapback]

Kan du ikke skrive, så la vær å skrive på et diskusjonsforum. Er man blind kan man heller aldri bli pilot, sånn er livet...

Lenke til kommentar
Jeg lagde den tråden bare for og se hvordan dere reagerte! Dere reagerte akuratt som jeg hadde trodd :!:  hvorfor stenger dere en tråd bare for at det er skrivefeil i den? Dere blir helt vill vist dere ser en eneste skrive feil! må bare si at dere er ganske så arogante, er jo ikke alle som er like "gode"som dere og skrive! Skamm dere!

7313404[/snapback]

Kan du ikke skrive, så la vær å skrive på et diskusjonsforum. Er man blind kan man heller aldri bli pilot, sånn er livet...

7313460[/snapback]

Og hvis man ikke liker å sove kan man ikke jobbe på madrassfabrikk :/

Lenke til kommentar

7313460[/snapback]

QFT

dynamittharry: Du bør få med noe å diskutere i 1. post. "Haha dere er grammatikkhorer!" Er ikke et godt utgangspunkt

Lenke til kommentar

7313404[/snapback]

7313460[/snapback]

Og hvis man ikke liker å sove kan man ikke jobbe på madrassfabrikk :/

7313465[/snapback]

Ja og kan man ikke knytte skoene sine kan mna aldri vinne VM i skoknytting...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...