Gå til innhold

Samsung SGH-D900 Tråden - Spørsmål og Erfaringer


MeSs

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt denne, og er fornøyd så langt. Men er det ikke mulig å endre hvilken snarvei som er på [OK/i]-tasten?

7751175[/snapback]

Gratulerer med ny telefon!

Det tror jeg ikke er mulig, det var det samme på min e720 jeg hadde en gang i tiden, så jeg regner med at det er slikt Samsung kjører standard på.. Litt uvant i starten når man egentlig prøver å komme seg inn på menyen, men blir veldig for en vane;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har også gått til innkjøp av D900, og må si jeg er skuffet over kameraet :(

 

Absolutt alle bilder jeg tar blir uskarpe. Er det noe jeg gjør galt? Alle motiver blir diffuse i større eller mindre grad. Tenkte kanskje den lille bevegelsen håndleddet lager var problemet, men bildene ble like diffuse etter at jeg la telefonen fra meg på bordet slik at den stod helt i ro, og tok bilder med timer-funksjonen.

 

Til sammenligning har jeg en Nokia N70. N70 kan bli litt kornete i hjørner og bildene er litt lavere oppløsning, men bildene blir hvertfall klare og skarpe. D900 tar nok bedre bilder (farger, oppløsning osv) enn N70, men det hjelper ikke når bildene bare "smøres" utover :(

 

/Espen

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har også gått til innkjøp av D900, og må si jeg er skuffet over kameraet  :(

 

Absolutt alle bilder jeg tar blir uskarpe. Er det noe jeg gjør galt? Alle motiver blir diffuse i større eller mindre grad. Tenkte kanskje den lille bevegelsen håndleddet lager var problemet, men bildene ble like diffuse etter at jeg la telefonen fra meg på bordet slik at den stod helt i ro, og tok bilder med timer-funksjonen.

 

Til sammenligning har jeg en Nokia N70. N70 kan bli litt kornete i hjørner og bildene er litt lavere oppløsning, men bildene blir hvertfall klare og skarpe. D900 tar nok bedre bilder (farger, oppløsning osv) enn N70, men det hjelper ikke når bildene bare "smøres" utover  :(

 

/Espen

7769086[/snapback]

Du har satt på autofokus?? :hmm:

Merkelig det her, vet at det ikke er verdens beste mobil kamera, men kan ikke si at jeg synes det er så dårlig heller..

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har også gått til innkjøp av D900, og må si jeg er skuffet over kameraet  :(

 

Absolutt alle bilder jeg tar blir uskarpe. Er det noe jeg gjør galt? Alle motiver blir diffuse i større eller mindre grad. Tenkte kanskje den lille bevegelsen håndleddet lager var problemet, men bildene ble like diffuse etter at jeg la telefonen fra meg på bordet slik at den stod helt i ro, og tok bilder med timer-funksjonen.

 

Til sammenligning har jeg en Nokia N70. N70 kan bli litt kornete i hjørner og bildene er litt lavere oppløsning, men bildene blir hvertfall klare og skarpe. D900 tar nok bedre bilder (farger, oppløsning osv) enn N70, men det hjelper ikke når bildene bare "smøres" utover  :(

 

/Espen

7769086[/snapback]

 

Se mine poster på de forrige sidene. Har akkuart samme erfaring. Og min konklusjon er så lagt at kameraet er så si ubrukelig om man ikke har unormalt mye lys tilgjengelig..desverre.

Lenke til kommentar
Svarte og begynner å bli irritert på det minnekort tullet deres nå. Funket i det ene øyeblikket, funket ikke i det andre, funket igjen og nå er det ødlagt igjen... Fa*ns greier...

7786334[/snapback]

 

Hvor stort minnekort har du? Leste en plass at jo større minnekort, jo mer sannsynlig var det at det skulle oppstå problemer :hmm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Greide akkurat å knuse skjermen min, på den rareste måten.. Vet ikke åssen det har skjedd engang! Tåler di lite?

8037501[/snapback]

 

Leste en eller annen plass at det var en svakhet ved dem ja. Ganske logisk igrunn...er syltynn jo :)

8038156[/snapback]

Dette er vel garantisak? hvem skal jeg kontakte?

Lenke til kommentar

Da får du sende den inn til reparasjon, så kan verkstedet fortelle forsikringsselskapet at det har vært en ytre påvirkning. Det holder ikke for forsikringsselskapet å si at forsikringen er ugyldig fordi du ikke visste hvordan det skjedde. Det er jo åpenbart at du har hatt den i en lomme eller veske samtidig som den fikk seg en trykk 16. Skulle vært interessant om man ikke fikk noe på forsikringa når huset brant ned fordi man ikke ante hva årsaken var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...