Gå til innhold

Samsung SGH-D900 Tråden - Spørsmål og Erfaringer

MeSs

Anbefalte innlegg

For og holde liv i denne tråden.. Noen av dere som har testet den vivid funksjonen eller?? Fikk en sms her om dagen der det stod kamera og istede for at ordet stod kom det da et bilde av et kamera.. Noen som vet hvor mange animasjoner det finnes?? over hvor mange ord det er laget animasjoner til??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke møtt på den der, mck, men en veldig smyg feilmelding det der da, som ikke engang vil si hva som gikk galt.

Derimot hver gang jeg trekker ut USB-kabelen mellom mobilen og pcen, får jeg bluescreen :p Og jeg skyr bluescreen som pesten, verste jeg vet...

Kan være drivere, har ikke prøvd å reinstallere de enda.

7418645[/snapback]

Det som også var rart er at jeg fikk overfør mange, bare noen få som jeg får den feilmeldingen.. Men fikk over stort sett alt i går så da kan jeg jo ikke klage..

Bluescreen ja, det kan jeg ikke huske sist jeg fikk, leenge siden.. Men det er irriterende ja :mad:

7420209[/snapback]

Får samme problemet, og får ikke overført nesten noen bilder. Dette aksepterte jeg på min forrige mobil, men jeg blir mektig irritert av at jeg ikke får det til nå! :hrm:

Lenke til kommentar
det er med tungt hjerte jeg kjøpt meg ny mobil i dag.......d900`en har vært en drøm og ha, men savnet av en radio samt enklere overgang til fm senderen min ble avgjørende...

Om noen er interesert i å kjøpe telefonen min så gi beskjed....

Den ble kjøpt helt ny, har kvittering, veske og jeg slenger på et minnekort på 128mb som jeg får med den nye telefonen min..

7534784[/snapback]

Hva har du kjøpt nå da`?

7534795[/snapback]

Sto mellom Lg KE 820 og Nokia 7390 :blush:

Mye som sagt pga det jeg nevner overfor

Det ble 7390.....fordi denne dukket opp først(i svart)jeg hater egentlig nokia, men skal heller gi denne en sjans siden den er litt spesiel(og siden det viser seg at den støtter a2dp til tross for at nokia ikke oppgir dette)

Må si jeg har prøvd 1 mnd tid å dra ut noe informasjon om samsung z710 , men de klarer ikke svare meg hos samsung sin kundeservice....så ble litt "pisst"

Lenke til kommentar

Jøss... Du bytter mobil ofte... Er strålende fornøyd med min D900 selv, og har 0 bruk for radio, så den er helt super. Plager meg litt at det er samme kontakt til handsfree/lader, at skjermen er en fettmerke-magnet, at den ikke har egne taster til å bytte til neste/forrige låt i mediaspilleren uten å slå av tastelåsen og åpne spilleren osv.

Men for all del, topptelefon ;)

Lenke til kommentar
Jøss... Du bytter mobil ofte... Er strålende fornøyd med min D900 selv, og har 0 bruk for radio, så den er helt super. Plager meg litt at det er samme kontakt til handsfree/lader, at skjermen er en fettmerke-magnet, at den ikke har egne taster til å bytte til neste/forrige låt i mediaspilleren uten å slå av tastelåsen og åpne spilleren osv.

Men for all del, topptelefon ;)

7549677[/snapback]

Joda...

er kjent for å bytte mye telefoner ja...

Selv om det ble en nokia denne gangen ser jeg ikke for meg at jeg har den lenge heller....Samsung er jo på sjarmoffansiven og lager sinnsykt fine og gode telefoner for tiden

Jeg kjøper nok raskt en ny super samsung(med radio og oppdatert musikkspiller og kontaktinfo) :thumbup:

Lenke til kommentar

har fått min d900 idag og er strålende fornøyd. Lurer bare på to ting:

(Hvor finner jeg resten av meldingstonene?)

1. Ringetonene bryr jeg meg ikke så mye om for jeg har jo mp3-filer, men når jeg skal velge meldingstone, så går jeg innpå også hører jeg den første meldingslyden.. men jeg får ikke gått videre til å høre de andre! så har på en måte bare en å velge mellom:S jeg prøver å trykke på alle piltastene osv, men får bare hørt denne ene melodien.. noen som kan hjelpe? Jeg ser jo at det er flere melodier siden det er sånn liten firkant med pil i.. jeg kommer bare ikke videre.

(Hvordan får jeg skiftet den grå skriften i menyene?)

2. Også lurer jeg på hvordan jeg skifter farge på skriften i menyen? Det er helt greit å ha svart eller hvit skrift, men de fleste ordene i menyen blir gråaktige og har en ekkel tendens til å gå i ett med bakgrunnsbildet. Hvor kan jeg skifte farge til hvit/svart eller f eks rød eller noe annet?

håper dere kan hjelpe!

nydelig telefon hvertfall:)

Lenke til kommentar

noen som vet hvordan man får telefonen til å automatisk "lagre" den meldingen du har sendt, i "sendt" boksen?

Er klar over at man kan velge "lagre å send" , men vil gjerne at det kommer på automatisk!

Får total ANGST etter å ha vært på fylla, og ikke har den fjerneste ide om hva jeg kan ha skrevet til diverse x'r og andre ting med pupper.

Lenke til kommentar

fant btw ut at det bare var å trykke på "ok"-tasten for å komme til ringetonene, meldingstonene osv:) men trenger fremdeles hjelp til menyskriftfargene..

går det btw an å vise videoklipp i fullskjerm?

forresten ble jeg utrolig positivt overrasket over de medfølgende høyttalerene, synes de var gode jeg..

Lenke til kommentar

Ingunn:

Når du starter en låt fra biblioteket, blir den avbrutt når du gjør andre ting. Derimot om du bruker musikkspilleren, og lager en spilleliste, spiller den videre selv om du driver med andre ting. Sleng rett og slett alle låtene på telefonen inn i Playlist1 eller noe, om du da ikke har fylt opp et helt minnekort etc :p

Når det gjelder video i fullskjerm er dette en fornøyelig opplevelse. Du aktiverer den ved å trykke på 1-tasten når videospilleren er i gang, og kan da lukke telefonen og nyte filmopplevelsen på den 320x240piksler store skjermen, som gir et skarpt og godt bilde.

Dette med lagring av utgående SMS er noe jeg hadde på min forrige Siemens, men ble etterhvert en plage å slette hele tiden. Derimot var det greit å se hva man hadde skrevet dagen etter, for å dokumentere eventuelle ting mottakeren påpekte, som ikke stemte overens med det man hadde sagt i SMSen :p Tok et par luringer på det der :)

Lenke til kommentar
For og holde liv i denne tråden.. Noen av dere som har testet den vivid funksjonen eller?? Fikk en sms her om dagen der det stod kamera og istede for at ordet stod kom det da et bilde av et kamera.. Noen som vet hvor mange animasjoner det finnes?? over hvor mange ord det er laget animasjoner til??

7526689[/snapback]

Haha, ja, har prøvd det jeg og. Skjønte ingenting da en venn av meg nevnte noe med trist. Da stoppet visningen av teksten opp et lite sekund og en trist smiley kom trillende inn på skjermen :p Mange morsomme animasjoner :p

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er tatt opp enda, men hvordan får man bilder man har ikke har tatt selv (f.eks. bilder lastet inn fra pc-en) til å bli fullskjerm som bakgrunn og ikke bare dekke litt på midten. Det går jo med bilder man har tatt selv.

Nydelig telefon  :D :!:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:

7590475[/snapback]

Generelt har man svært få muligheter med bilder som ikke er tatt med telefonen selv... f.eks mulighet til å se i fullskjerm og å zoome inn på de. Dette er noe jeg irriterer meg litt over, håper de fikser det i en firmware-update.

Selv har jeg ingen problemer med å bruke bilder i mappen "nedlastede bilder" som bakgrunn, men jeg tilpasser først bildene på pcen så de har oppløsningen 240x320 og passer dermed perfekt til skjermens oppløsning...

Lenke til kommentar
Er det noen grunn til å tro at D900 vil falle i pris i nærmeste fremtid, kan det lønne seg å vente til etter nyttår med å kjøpe?

7591926[/snapback]

jeg solgte min brukt for 2850 kr inkl et minnekort på 128mb i dag...

Ligger godt i pris, men det skjønner jeg godt. det er en glimmrende telefon

Lenke til kommentar

Har en irriterende feil på min, mange sanger jeg legger inn på minnekortet som aldri kommer opp på mobilen??

Har det kommet norsk firmware? kommet en tryggere måte å legge inn java ting på (fra data)??

Mvh

Marius

Godt nyttår!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...