Gå til innhold

Samsung SGH-D900 Tråden - Spørsmål og Erfaringer

MeSs

Anbefalte innlegg

Hei!

Får min D900 i morgen, og jeg må si at etter jeg leste denne tråden så gleder jeg meg.

Har bare et spørsmål?

Går det ant å slå av t9-greia når man skal sende melding?

Ha en kjempe flott dag, alle sammen! ;)

Legger også til et finfint bilde av telefonen :love:

post-128702-1178020285_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det går fint an ved å trikse litt frem og tilbake med stjernetasten. Skulle gjerne sagt deg nøyaktig hvordan, men faktumet er at displayet på telefonen min er knust etter å ha ligget i lommen min, så den telefonen er nå skrapet.

Lenke til kommentar
Hei!

Får min D900 i morgen, og jeg må si at etter jeg leste denne tråden så gleder jeg meg.

Har bare et spørsmål?

Går det ant å slå av t9-greia når man skal sende melding?

Ha en kjempe flott dag, alle sammen!  ;)

Legger også til et finfint bilde av telefonen  :love:

8511281[/snapback]

Det er enkelt å slå av T9-funksjonen som både er tilgjengelig under sending av meldinger, lagre kontakter og kalender-notater.

Det er bare å trykke på stjerne og holde inne når du skal skrive for eks. en sms og da vil T9-symbolet gå vekk i høyre hjørne..

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

har overført sanger til minnekortet og satt minnekortet i mobilen, men når jeg prøver og

"komme inn på sangene" får jeg meldingen "ikke tilatt"

er det feil på kortet eller noe annet som er gåent? kjøpte både kort og mobil i dag.

Lenke til kommentar
har overført sanger til minnekortet og satt minnekortet i mobilen, men når jeg prøver og

er det feil på kortet eller noe annet som er gåent? kjøpte både kort og mobil i dag.

8527386[/snapback]

Jeg ville først prøvd å skru av og på mobilen og så prøve igjen.

Så ville jeg prøvd å formatere det i en minnekortleser. Dette pleier å fikse biffen!

Lenke til kommentar

8527386[/snapback]

Jeg ville først prøvd å skru av og på mobilen og så prøve igjen.

Så ville jeg prøvd å formatere det i en minnekortleser. Dette pleier å fikse biffen!

8528583[/snapback]

ingen av delene virket, skal tilbake og få ordnet det i mårra tenkter jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan fjerner man tastelyd?? Den er bare grå hos meg innpå menyen så får ikke trykket på den.. Vet man bare kan skru ned volumet men da blir jo også klaff lyden borte....:(

7632068[/snapback]

Lurer på akkurat det samme..

vil det hjelpe å flashe telefonen me nyere firmware?

Lenke til kommentar
Hvordan fjerner man tastelyd?? Den er bare grå hos meg innpå menyen så får ikke trykket på den.. Vet man bare kan skru ned volumet men da blir jo også klaff lyden borte....:(

7632068[/snapback]

8692017[/snapback]

Hmm. På meg går det helt fint å fjerne tastelyden uten at klaff-lyden blir borte.=)

Lenke til kommentar

7632068[/snapback]

8692017[/snapback]

Hmm. På meg går det helt fint å fjerne tastelyden uten at klaff-lyden blir borte.=)

8694779[/snapback]

ja men hos meg går det ikke ann å trykke på "tastelyd" knappen i det heletatt..

edit: fant ut av problemet i en annen tråd.. man må bare gå på

Display Instillinger > Ringedisplay > Skrifttype Normal...

og så virker det :)

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Lurer på ett par ting..

Jeg får ikke mp3 spilleren til å spille hele tiden, den går ut av det om jeg gjør andre ting, selv om jeg spiller fra en spilleliste.. ?

minnekorte går ganske så trengt, å se på bilder og slikt på det tar en evighet.. ?

Vil det hjelpe å flashe\oppgradere firmware?

hvor finner jeg da nyeste firmware?

Kan jeg oppdatere firmwaren med kabelen som fulgte med?

mvh. Complexity

Håper på svar så jeg slipper å starte en egen tråd :)

Lenke til kommentar

Hei en vennine av meg har den men det er et problem. Jeg får ikke sendt sms til henne. Verken fra min mobil eller fra tjenester som biip, inpoc, telenor. Det vil si ikke fra mitt nummer. Det går helt fint ann å ringe henne.

Det fungerer også å sende sms fra andre nummere enn mitt så kan det hende at det nummeret mitt har havnet i en blokkeringsliste? hvordan fjerne den evt.?

Jeg har Nokia N80 og kan sende sms til andre helt fint. Begge har Telenor.

Lenke til kommentar
Hei en vennine av meg har den men det er et problem. Jeg får ikke sendt sms til henne. Verken fra min mobil eller fra tjenester som biip, inpoc, telenor. Det vil si ikke fra mitt nummer. Det går helt fint ann å ringe henne.

Det fungerer også å sende sms fra andre nummere enn mitt så kan det hende at det nummeret mitt har havnet i en blokkeringsliste? hvordan fjerne den evt.?

8750951[/snapback]

Du er nokk blokkert :)

Vet ikke hvordan man slår det av, men en veninne brukte å gjøre det på meg med uhell av å til før, så er lett å komme borti det :hrm:

Lenke til kommentar

8750951[/snapback]

Jeg har samme problem, har en venn som ikke får sendt medlinger til meg, jeg får sendt til henne og jeg får meldinger og alt er vanlig når det gjelder alle andre numre. Dette begynte i går, dette er merkelig, også her har begge Telenor.

Hmm.. :hmm:

Lenke til kommentar
Gå på telefonlisten og nummeret til den du ikke kan mota melinger fra, og skru av blokkering :)

8756062[/snapback]

Det var rett og slett at jeg på en eller annen måte har klart å rote meg inn i meldingsinnstillinger og på blokkering har jeg klart å legge inn nummeret. Kan hende jeg har holdt på å sendt meldinger når jeg har vært litt trøtt og kommet meg inn på den, får samme liste som da jeg skal velge mottaker for å sende sms. Men alikevel, tusen takk :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...